Cop Car

Genialny?
Niezbyt dobry?
Zadaję sobie pytanie i nie znajduję na nie odpowiedzi.
Szukając filmu na wieczór nie sądziłem, że trafię na coś tak nierzeczywistego.

Niby to jest thriller, ale wiele razy na twarzy pojawi się uśmiech, ponieważ wrzucono tutaj garść komizmu.
Spotkałem się z wieloma niepochlebnymi opiniami na temat tego filmu i nie potrafię ich zrozumieć.
Zwłaszcza zarzut dotyczący nużącego wstępu, który wydaje mi się najzwyczajniej w świecie głupi.

Patrząc na tych dwóch chłopców i słuchając jak przeklinają i obserwując ich zachowanie – wręcz  przenosiłem się do lat, gdy sam byłem młody, piękny i właściwie kogo ja chcę oszukać, przecież nigdy taki nie byłem, ale wracając jednak do filmu.
Nie potrafię zrozumieć jak może się komuś nie podobać -naprawdę.
Dorzućmy do tego zachowanie młodziaków, gdy natrafiają w końcu na radiowóz, a wtedy to już totalnie odpłynąłem i miałem na twarzy cały czas uśmiech.

Po pewnym czasie jednak uśmiech zaczął schodzić mi z ust, gdy dotarło do mnie w jakie gówno wdepnęły te dwa szczyle.
W pewnym momencie, gdy odpalają radiowóz i zaczynają  nim szaleć, to akcja nagle się cofa i poznajemy postać szeryfa, który wyciąga z bagażnika ciało.
Co on tam robił?
Nie mam pojęcia tak samo jak nie mam pojęcia, czy był on skorumpowanym gliną bez zasad, czy może jednak był dobrym stróżem prawa, któ…
Czekajcie, jak sobie tak myślę to dochodzę do wniosku, że nasz szeryf był zwykłym sukinsynem, z którym nie dałoby rady się utożsamiać.

Chciałbym coś więcej na temat fabuły napisać, ale nie mogę, gdyż w pewnym momencie znika całkowita sielankowość i dostajemy czysty thriller, na który czekaliśmy i nie chcę spoilerować.
Dla wielu to pewnie będzie wada, że dopiero w połowie film zaczyna się robić „mroczno”, ale mi osobiście to w ogóle nie przeszkadzało.

Czy ten film ja jakiekolwiek wady?
Dla mnie nie ma on żadnych, a pustynno – trawiasty teren podoba mi się jak cholera.
Co do aktorów nie mam żadnego zarzutu, więc polecam wam się nie przejmować niczym i dać się ponieść klimatowi.

Filmowy Janusz mówi: Obraz można, a nawet trzeba obejrzeć lecz nie nastawiajcie się od razu na thriller, bo na to trzeba trochę poczekać.
Dlatego polecam się rozkoszować pierwszą połową filmu i patrzeć na nią z przymrużeniem oka, ponieważ później atmosfera robi się mroczna i wgniata w fotel. 

Skomentuj

