Regression

To jest mój pierwszy raz, gdy jakaś aktorka cholernie mi się nie podobała w filmie i przez nią musiałem zmienić ocenę o jedno oczko.

Jesteście ciekawi o kogo chodzi?
Chodzi o Emma Watson, która może i w roli Hermiony dobrze grała, to jednak w „Regression” jej postać leży i kwiczy, a najśmieszniejsze, jest to, że lubię patrzeć na nią.
Gdyby jakaś inna kobieta zagrała główną rolę, to mogę się założyć, że seans miałby więcej odbiorców, ale cóż – pozostaje płakać nad rozlanym mlekiem i uciekać od filmów Watson, mimo iż w „Charlie” była dobra.

Muszę też jeszcze powiedzieć o scenie, w której pewna babcia wyskakuje przez okno.
Mówiąc szczerze zaśmiałem się, ponieważ od razu widać, że to kukła.
Możliwe, że nie mieli w pobliżu kaskadera, ponieważ wszystko przejebali na gażę Emmy.

A jeśli chodzi o plusy?
Klimat, klimat, klimat!

Uwierzcie lub nie, ale temu filmowi nie można odmówić sami – wiecie – czego oraz scen, w których obraz przeraża. 
Faktem jest, że nie jest to straszydło, a thriller, ale mimo wszystko strach we mnie żył i mam szczęście że oglądałem go w dzień, ponieważ inaczej bym sikał w majtki.

Mogę też dać kolejny plus za aktorstwo, ponieważ główny bohater idealnie zagrał swoją rolę, a inni (prócz Watson) nie odstraszali swoją rolą. 

PS Pewien facet przyszedł na posterunek i powiedział, że molestował swoją córkę. 
I tyle wystarczy, ponieważ cały film będzie się kręcił wokół tego tematu, a nie chcę spoilerować, więc podpowiem, że nie wszystko jest tym czym się wydaje. 

Filmowy Janusz: Film jest naprawdę dobry, więc nie martwicie się tym, że ocena to tylko 7 oczek, ponieważ zasługuje on na więcej i sam pewnie bym dał ich 8, ale Emma spierdoliła wszystko i będzie 7.
Jeśli nie macie ochoty na mroczny thriller, to trzymajcie się jak najdalej od tego filmu, ponieważ inaczej mrok wepchnie się w waszą duszę. 

Skomentuj

