Sherlock Holmes

Pewnie wielu z was zna serial, który opowiada o Sherlocku Holmesie, ale jeśli chodzi o filmy, to niewielu – więc postanowiłem wypluć z siebie kilkanaście lub kilkaset słów abyście mogli  się nimi zainteresować.

Właściwie wystarczą wam trzy słowa i od razu zachcecie odpalić obraz, a chodzi mi o Robert Downey Jr.

Jeśli mam być szczery, to nie ma dla mnie lepszego aktora.
No może oprócz Deppa, ale jego zna każdy kinomaniak, a Robert jest znany głównie  z „Iron Man” i z niczego więcej. A uwierzcie mi, że jest to aktor, którego nie da się nie lubić, ponieważ wyśmienicie sprawdza się w komediowych rolach jak i poważnych typu „Sędzia”.
Do tego zawsze gra siebie co niektórych może irytować.

Należy też dodać, że opowieść nie jest tylko o nim, lecz grwa w nim też Jude Law i jeśli mam być szczery, to ten duet jest przegenialny, a cała reszta jest tylko tłem, bez którego nie byłoby filmu.

Prócz aktorstwa na uwagę zasługuje też choreografia walk, ponieważ przed nią widzimy przyszłość, a ciosy są pokazywane w zwolnionym tempie i jest to coś niesamowitego.

Kurcze.
Całkowicie zapomniałem wspomnieć też o humorze i powinienem za to dostać w ryj, ponieważ bez komizmu Sherlock Holmes by wiele stracił.

Czy muszę jeszcze o czymś napisać?
Podejrzewam, że nie, dlatego postanowiłem zaprosić was na seans i to jak najszybciej, ponieważ to kino jest świetne.

Naprawdę nie znasz Sherlocka?

PS Głównego bohatera spotykamy w momencie, gdy musi przeszkodzić w rytualnym zabójstwie i mówiąc szczerze wszystko przebiega gładko, ale niestety okazało się, że morderca przeżył, więc nasz Sherlock wraz z kolegą wzięli się za rozwiązanie zagadki „Przeżycie”.

PPS Muszę powiedzieć wam, że Holmes jest nieprzeciętnie genialnym narcyzem, który niczego się nie boi, a do tego zawsze może liczyć na pomoc  psiapsiółka.

PPPS Jeśli chodzi o drugą cześć, to muszę powiedzieć, że pod wieloma względami jest o wiele lepsza, ale mimo wszystko to jest to to samo co w jedynce, więc jeśli Sherlock komuś nie przypadł do gustu za pierwszym razem, to polecam odpuścić drugi seans.

Film otrzymuje ode mnie 8 gwiazdek, a to dlatego, iż historia wciąga, a komizm sprawia, że chcecie jeszcze więcej. 

Filmowy Janusz: Jeśli mam być szczery, to ten film jest dla każdego kinomana i tylko wybredni idioci mogą narzekać na takie danie.
Faktem jest, że podczas seansu znajdziemy kilka błędów i przekłamań, ale one w ogóle nie przeszkadzają, więc zapraszam was wszystkich na seans. 

Skomentuj

