The Last Witch Hunter

Nie jestem znawcą, ale wiem, że ludzie potrzebują takich filmów jak ten, ponieważ może i są schematyczne i tylko historia się zmienia, ale dzięki nim człowiek się dobrze bawi i zapomina o troskach na jakiś czas.

Czy jest coś co wyróżnia ten obraz od innych?

Raczej nie, ale fantasy w dzisiejszych czasach umiera, więc dla mnie było to coś nowego.
Faktem jest, że kiedyś próbowałem oglądać „Grimm”, ale odpuściłem go po drugim sezonie, ponieważ był zbyt powtarzalny, więc wilkołaki i inne stworzenia nie wystarczyły, by mnie do niego przyciągnąć.

Jeśli zaś chodzi o pogromcę, to muszę powiedzieć, że nie ma szans tutaj na nudę, ponieważ akcja goni akcję, a gdy już stajemy, to dowiadujemy się różnych ciekawych rzeczy, więc słowa nie nudzą.

Wiem, że to nikogo nie obchodzi, ale muszę powiedzieć, że Benz…
Znaczy Diesel gra dobrze i może nie jest to poziom Nicholsona lub innych, ale też nie można się do niczego przyczepić i ogląda się go z przyjemnością (jestem ciekaw czy potrzebował dublera).

Zatańczymy?

Muszę też powiedzieć kilka słów o efektach komputerowych, więc…
JA – PIER – DO – LE (chyba tak się to sylabizuje) i muszę powiedzieć, że świat wykreowany przez scenarzystę jest naprawdę „przepiękny” i nawet nie przeszkadza to, że większość akcji dzieje się w czasach teraźniejszych.

Jeśli zaś chodzi o muzykę, to jestem głuchy, więc naprawdę wiele mogę  opowiedzieć o …
Niczym.

PS Nasz główny bohater rodzi się w zamierzchłych czasach i wraz z kilkoma bohaterami udał się by zabić wiedźmę, która wybiła jego wioskę za pomocą zarazy.
Oczywiście jego misja się udała, ale niestety baba jaga go przeklęła i sprawiła, że on nigdy nie umrze.
Nagle wyruszamy do czasów dzisiejszych i obserwujemy scenę w której pogromca poznał czarownicę i ratuje ją (I innych pasażerów) przed śmiercią w samolocie.
Po jakimś czasie dowiadujemy się o źle, które ma zamiar wybić wszystkich ludzi, więc nasz bohater musi uratować świat przed zniszczeniem.

Filmowy Janusz: Nie jest to film, który odmieni wasze życie, ale je uprzyjemni i chociaż na jakiś czas przestaniecie patrzeć na zegarek.
Jeśli jednak szukasz czegoś inteligentnego, to idź gdzie indziej i daj ludziom się zabawić. 

Skomentuj

