Zootopia

Wiem, że ludzie lubią, gdy się rozpisuję (Heheszki), ale dzisiaj zamierzam zrobić krótką recenzję, ponieważ…

Nie jestem fanem animowanych filmów, a przynajmniej nie oglądam ich dużo, ale na szczęście wszystkie jakie widziałem były dobre, a „Zootopia” wpasuje się w ten trend.

Mógłbym napisać, że dubbing (Angielski) jest cholernie dobry, że dzieo ma dużo nawiązań kulturowych, a do tego ma przekaz, lecz jest to oczywiste i ciężko jest przejść obojętnie obok niego, i dlatego więc zapraszam was na seans i nie dziękujcie mi za polecenie go.

Jedyną wadą jest to, że nawiązuje on do imigrantów, a mnie to wkurza (Jestem rasistą, więc mi to lekko przeszkadzało), ale większość z was nawet tego nie zauważy i nie pomyślicie, że to wada.

PS Widzimy królika (Płci pięknej), która marzy o tym by znaleźć się w krainie „Zootopia”, i by zostać policjantką.
Oczywiście wiadomo, że jest przed nią wiele przeszkód, ale w końcu jej się to udaje i musi rozwiązać zagadkę zniknięcia innych zwierząt, a do tego zaprzyjaźniła się z lisem, który jest cholernie zabawny i nie jest chujem, a do tego ma uczucia.

PSS Jeśli chcecie oglądać film z dzieckiem, to musicie poczekać na polski dubbing, który jest genialny (A przynajmniej tak przeczytałem na filmwebie)

Filmowy Janusz mówi: Jest to genialna opowieść, która uczy młodych dzieciaków, a do tego zapewni rodzicom ponad godzinę przyjemnego seansu, który nieraz rozbawi, a do tego zauważą oni wiele nawiązań do starszych filmów oraz wydarzeń. 

One thought on “Zootopia

Skomentuj

