The Mist

Powiem szczerze, że postanowiłem drugi raz podejść do „Mgła”, ponieważ byłem ciekaw, czy mi się on bardziej spodoba, czy może jeszcze niżej go ocenię i niestety z pięciu spadło do trzech gwiazdek i jest to jedna z najgorszych ekranizacji.
Faktem jest, że nie widziałem ich wiele, ale w mojej pierwszej trójce tych najgorszych wylądowała na trzecim miejscu, a na pierwszym jest „Big Driver„, a na drugim „Under the Dome”.

Co jest złego w tym spektaklu?
Chociażby zakończenie, które sprawiło, że nie mogłem przestać się śmiać (co śmieszniejsze Kingowi się ono cholernie podobało), a przecież w nim tyle dramatyzmu (taki żarcik).
Na drugi ogień idą efekty komputerowe, które są tak żałosne, że nawet „I.T” z 1990 roku miał lepsze (oprócz potwora pod koniec seansu).
Możliwe jest, że ten obraz jest niskobudżetowy, ale mam to w dupie i nie przejdę obok nich obojętnie.
Na trzeci ogień leci klimat, który jest tak bezpłciowy, że mamy w dupie tych, którzy zginęli, a losy ocalałych nas nudzą

Czy jest coś dobrego?
Aktorstwo, które może i nie jest genialne, ale nie straszy.
Drugim plusem należy się Kingowi, ponieważ opowiadanie, które napisał jest genialne.
Szkoda tylko, że ma ono tylko 150 stron :(((((.

PS Film opowiada o ocalałych, którzy zostali zamknięci w supermarkecie, ponieważ mgła rozprzestrzeniła z nad morza i wydostają się z niej wiele różne stwory, które straszą komputerowymi efektami.
PPS Na IMBD ma on ocenę 7,2 (WTF).

Filmowy Janusz mówi: Polecam wam byście sami obejrzeli ten obraz, ponieważ czytałem, że niektórym się on podobał, więc może ja jestem idiotą, a ten film jest dobry (wątpię w to, ale sami się przekonajcie). 

Skomentuj

