Summer Camp

Kiedyś lubiłem horrory, ale było to dawno temu, ponieważ odkryłem, że praktycznie każdy film grozy jest robiony według schematu i tylko niektóre je łamią, więc większość bawi zamiast straszyć.
A jak jest z najnowszym obrazem?

Dzisiaj postanowiłem pojechać na  obóz, w którym straszą duchy, ale są dwa problemy.
Pierwszym z nich jest to, że są najebane (duszki), a drugim, że pojebały im się domy, więc straszą nie tych co trzeba, a na moim jest tylko kołek, wścieklizna, grzyby oraz śmiech (mój)…
A zapomniałem, że jest tam też krew, której jest tak dużo, że więcej można znaleźć podczas okresu u kobiety.

Żeby nie być gołosłownym, to powiem wam o scenie, która doprowadziła mnie do obłędnego śmiechu.

W pokoju była zamknięta dziewczyna, a facet postanowił się do niej dostać, więc kilka razy uderzył w drzwi, ale niestety nic to nie dawało.
Zebrał więc w sobie siły i bardzo mocno w nie kopnął, ale zamiast wybić dojście, to zrobił w nich dziurę i jego noga w nie wpadła.
Zapomniałem wspomnieć, że ona myśli, że dawca plemników  jest mordercą (myliła się), więc gdy zobaczyła jego stopę, to chwyciła za wiertarkę i zaczęła w niej wiercić (wiem, że mam głupie poczucie humoru i komuś innemu ta scena mogła wydawać się przerażająca lub krwista mimo tego, że krwi tam tyle, co kot napłakał).
Dorzućmy do tego, że aktorzy grali tak dobrze, że jęki sprawiły, że czułem na rękach ciarki (to sarkazm) i jesteśmy w domu.

Scen, które śmieszą (mnie) jest jeszcze kilka, więc przez to uważam, że tak głupiego filmu dawno nie widziałem (poza „Big Driver„)
Kusi mnie by wam opowiedzieć o wszystkich głupotkach, ale żal mi słów, ponieważ lubię dobre kino (i na nie tracić literki), a nie takie gówna, więc wspomnę tylko o tym, że w pewnej scenie facet kroi warzywa tępą strona noża.

O aktorstwie i muzyce lepiej nie wspominam, bo wiadomo, że w takich filmach nie ma na co liczyć.

PS Film opowiada o trój, znaczy czwórce nastolatków, którzy przyjechali na obóz, by opiekować się dzieciakami, ale niestety młode dopiero przyjadą, więc studenciki przygotowują się do tego by wszystko było w porządku i by wizyta była udana.
Jeśli jesteście ciekawi co będzie straszyć, to powiem wam, że nie chodzi o wściekliznę.
PPS Wiecie jaka jest największa zaleta filmu?
To, że mogłem schować się przed deszczem.
PPPS Film obejrzałem dzięki „Kino 3D Przedwiośnie” w Krotoszynie

Filmowy Janusz mówi: Jeśli jesteś fanem horrorów klasy B, to zapraszam na seans, a jeśli jesteś fanem kategorii Z, to zapraszam na „Rekinando” (tylko nie bierzcie tego filmu na poważnie), a jeśli lubisz ambitny horror, to uciekaj.
Jeśli mam być szczery, to groza należy do najgorszego gatunku filmowego, bo byle idiota może stworzyć film i zarobić miliony. 

Skomentuj

