Warcraft

Ale zjebałem, ponieważ napisałem taki bubel, że ja pierdziele, więc jeszcze raz chwycę za klawiaturę i wygram wam na niej piękniejszą pieśń.

Trzy de ssie, naprawdę ssie, więc odpuść sobie je, je, je
Bo tylko, aby przepłacasz, a twoje oczy płaczą, więc
2D URATUJE CIĘ!

I obraz będzie jasny i nie trafi cię szlag,
Że czujesz się jak w nocy, a przecież świat jest piękny (ich nie nasz).

Dorzućmy jeszcze o orkach parę zdań, a właściwie jedno.
Jak to się stało, że człowiek uprawiał z bestią seks, by spłodzić  pól – orczycę?
Ale przecież to fantasy, więc to w ogóle nie dziwi mnie
I jedyny zarzut jest do tego, że aktorka cholernie seksowna jest.

Czy mam mówić o aktorach?
Podejrzewam, ze najpewniej nie
Bo liczy się animacja, ale nie liczy się trzy de!
Ale tak właściwie jedno powiem
Król to „Precher”, a ja cały seans zastanawiałem się,
Skąd go znałem i dopiero pod koniec zrozumiałem, że to KSIĄDZ jest.

Animacja, animacja, animacja,
Ona ci loda z połykiem zrobi, a potem cię zje
Znaczy orczyca, bo animacja nie
To wszystko co dzieje się na ekranie
Sprawia, że nudzić nie da się
Ale jest jeden minus, a mianowicie trzy dee!

Czy Blizzard dobre kino zrobił? Nie.
Schemat goni schemat, więc to wkurza mnie
Pierdolenie o miłości, to przegięciem było, ech
A do tego historia banalna, że płakać się chce.

Więc jak ocenić mam seans?
Sam tak naprawdę nie wiem
Bo animacja powala, ale reszta to schemat jest
A mnie to boli, więc daje gwiazdek pięć.

Filmowy Janusz mówi: Fanów gier nie odciągnę od seansu, ale ostrzegam was żebyście nie wyobrażajcie sobie gruszek na wierzbie, ponieważ historia jest prosta i jedynym jej plusem jest to, że dzieje się w świecie, który wielu z was kocha.
Jeśli jednak jesteś fanem kina, ale nie znasz gier, to jest szansa, że ci się spodoba obraz, ale tylko wtedy, gdy przeczytałeś chociaż jedną książkę z gatunku fantasy.
Więc fani i tak obejrzą, a inni mogą przejść obojętnie wobec tego seansu. 

PS Dziękuję kino „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie za możliwość obejrzenia filmu.

Skomentuj

