Cell

Gdy zobaczyłem trailer tego filmu zrozumiałem, że jest szansa na to, że w końcu powstanie jakiś dobry film na podstawie powieści Stephena Kinga, ale gdy się dowiedziałem, że obraz nie będzie wyświetlany w kinach, to zrozumiałem, że jest źle.
Niestety było jeszcze gorzej, ponieważ zobaczyłem oceny tego dziea i czułem się jakby wyrwano mi serce i zjedzono je bez smażenia.

Film to dno rowu mariańskiego i zostanie tam już na wieczność wraz z innymi gniotami, których nikt nie pokocha.

Najgorsze jest to, że seans nie zaczyna się źle i miałem nadzieję, że do końca tak pozostanie, ale gdy pokazano „zombie”, to zrozumiałem, że to dramat.
Faktem jest, że gdyby budżet był  o wiele większy, to byłaby szansa na to, że zamiast dna film pływałby tuż pod powierzchnią wody i można by dać mu pięć, a nawet sześć gwiazdek, ale niestety cała kasa poszła na aktorów, więc zostały im tylko drobniaki.
Należy też dodać, że scenariusz jest dziurawy jak ser, ale gdyby był hajs, to dałoby się to załatać to efektami specjalnymi.
Szkoda, naprawdę szkoda.
A, całkowicie zapomniałem powiedzieć wam o zakończeniu, a to przecież jest ważne, ponieważ próbuje ono nam wmówić, że ma drugie (A nawet trzecie i czwarte) dno, ale nie dajcie się nabrać, bo banał jak cholera.

Jeśli jesteście ciekawi czy to dzieo ma jakiś plus, to odpowiem, ze  aktorstwo oraz początek,  ale mimo wszystko widać, że bohaterowie nie dali z siebie wszystkiego
Do tego nie rozumiem o co chodzi z tą czapką?

PS Film opowiada o trójce ocalałych, którzy jako jedyni nie zostali zamienieni w „zombie”, więc postanowili się udać do miasta, w którym będzie „bezpiecznie”.
W ich drodze stanie kilku ocalałych, wielu „bezmózgów” oraz efekty, na które nie da się patrzeć.
Jeszcze dodam, że do zamiany dochodziło za pomocą telefonu.

Filmowy Janusz mówi: Lubisz chujowe filmy?
To będziesz się świetnie bawić, ale jeśli lubisz kino z wyższej albo nawet średniej półki, to uciekaj jak najdalej, bo wszystko w tym obrazie jest chujowe.
Film powstał na podstawie książki Stephena Kinga.

Skomentuj

