Dragon Ball Z: Doragon bôru Z – Fukkatsu no ‚F’

Jestem fanem serialu, więc od razu uprzedzam, że bawiłem się świetnie na tym filmie.

Jako że jestem osobą z rocznika 91, to miałem szansę na to by moje dzieciństwo było pełne brutalności i jakimś cudem wyrosłem na przystojnego i „normalnego” człowieka.
Więc nie wiem czemu ludzie nadal uważają, że gry, filmy i anime mogą sprawić, że ktoś stanie się psycholem.

A teraz czas bym przeszedł do omawiania filmu i jeszcze raz uprzedzam, że sentyment mną rządzi.

W tym seria…
Znaczy na tym seansie zobaczymy złego, któremu udało się uciec z piekła dzięki smoczym kulom, więc jako ciekawostkę powiem wam, że w szatańskim mieście były misie, wróżki oraz pełno piękna, a jak wszyscy wiemy główny zły tego nienawidzi.
Pewnie nie widzieliście plakatu, więc powiem wam, że chodzi o Freezera.

Czy ten obraz ma jakiekolwiek wady?
Dla mnie nie ma żadnych, ponieważ humor jest w starym stylu, a do tego zobaczymy wszystkich starych bohaterów, więc sentyment uderzył mnie w skroń i obudziłem się na planecie Ziemia, w której spotkałem Boga Zniszczenia oraz jego przydupasa (który był potężniejszy od niego).
Należy tez wspomnieć, że zobaczymy nową wersję Goku, Vegety oraz Freezera.
Wiem, że mogliście widzieć to na trailerach, ale nie będę spojlerował o tych przemianach.
Jeśli jesteście osobą, która nie widziała nigdy „bajki” to odpuście sobie film i najpierw zapoznajcie się z nią, ponieważ inaczej niczego nie zrozumiecie.

PS Nasz główny zły pragnie zemsty, więc wraz ze swoimi podwładnymi przyleciał na Ziemi, aby zniszczyć Goku oraz pewnie i całą Ziemię.

Filmowy Janusz mówi: Dla fanów jest to pozycja obowiązkowa, a reszta ludzi niech omija ten film z daleka, ponieważ nic z niego nie zrozumiecie.
Błagam, obejrzyjcie podstawową część „Dragon Ball”, ponieważ będziecie się na nim świetnie bawić, mimo tego iż grafika rysunkowa nie powala. 

Skomentuj

