Me Before You

Pewnie wielu myśli, że jestem osobą bez uczuć, ponieważ ten najnowszy film nie dosyć, że mnie nie śmieszył, to do tego wkurwiał, sprawiał, że patrzyłem na sufit kina (bo to było ciekawsze), a do tego udowodnił, że kobiety nie znają się na kinie.

A jeśli chodzi o uczucia to powiem wam szczerze, że wiele razy płakałem na obrazach, ale na tym chciałem się tylko zabić, więc kilkanaście raz uderzyłem w oparcie z nadzieją, że popełnię samobójstwo, ale niestety nie udało mi się, więc oglądałem dalej i…

Pewnie wielu z was może pomyśleć, że nie rozumiem tego filmu, ponieważ nigdy nie byłem niepełnosprawny, ale niestety jestem i może niezbyt mocno, ponieważ tylko jestem prawie całkowicie głuchy, mam wadę serca, a na deser miałem dwa udary, ale mimo wszystko możecie mnie uznać za niepełnosprawnego, a to dzieo to gniot.

Co takiego złego jest w tym obrazie?
Na wisience gówna stoi aktorstwo głównej bohaterki, ponieważ tak żałośnie grała, że tylko jej uroda może się podobać oraz jej brwi, które sprawiały, że nie mogłem patrzeć na seans.
Gówniany torcik jest do tego nadziany wypadkiem bohatera, ponieważ taka głupota nie miał prawa się stać.
Mógłbym jeszcze powiedzieć, że film nawet na chwilę mnie nie zaciekawił, ale nie będę się już nad nim znęcał, więc wymienię rzeczy, które mi się podobały

Na pierwszy i jedyny ogień idzie aktorstwo głównego bohatera, ponieważ jego mimika może się podobać.

Na zakończenie jeszcze powiem, że w kinie były same kobiety, więc bawiły je rzeczy, które u mnie sprawiały, że chciałem wymiotować i jedynymi śmiesznymi momentami były pocałunki (niestety nie kobiety z kobietą).

PS Film opowiada historię miłosną, której zakończenie, niektórym osobą może się spodobać i sprawić, że wpadnie im coś do oka.
Główny bohater jest całkowicie niepełnosprawny i jedynie może poruszać głową, a bohaterka z powodu braku pieniędzy zgłosiła się do zajmowania nim i między nimi rodzi się miłość.

PPS Tak rada dla kobiet (bo tylko one uważają, że taka historia mogłaby stać się naprawdę).
Jeśli znacie kogoś niepełnosprawnego, to nie ważcie się pytać taką osobę o niepełnosprawność, ponieważ jakby chcieli to by sami o tym opowiedzieli, a nie chcą, ponieważ chcą być traktowani jak osoby pełnosprawne i mają w dupie wasze współczucie.

PPPS Film obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie.

Filmowy Janusz mówi: Trzymajcie się jak najdalej od tego „filmu” i idźcie na inny seans, bo inaczej będziecie mieli uraz do kina.
Czy jest ktoś komu się to coś spodoba?
Tak, kobietom, które wierzą, że miłość pokona wszystko. 

Skomentuj

