Finding Dory

Nie chcę nic mówić, ale po raz pierwszy widziałem tak chujowy i nierealistyczny film, więc muszę mu dać jedna gwiazdkę i powiedzieć innym, by nie szli na niego do kina.

Dlaczego?
Ma on wiele wad, więc postaram się wymienić tylko kilka najgorszych.

Na pierwszy ogień idzie scena, w której ośmiornica oraz ryba prowadzą samochód.
Ja się pytam co to kurwa ma być?
Przecież to jest tak nierealistyczne, że aż boli.
Na drugi ogień idzie wytłumaczenie tego, że rodzice nie znaleźli swojej córki.
Znowu nawiążę do realizmu, ponieważ jeśli naprawdę by ją kochali, to by nie pozwolili na to, by uciekła.
Na trzeci szpon Wolverina idzie scena z gałęzią, która tak nierealistycznie wystrzeliła rybki, że ja pierdole.

TO PRZECIEŻ PRZECZY ZASADOM FIZYKI ,

A na sam koniec idzie to, że Dory nie znalazła rodziny, ale z Nemo nie miała większych problemów.

Dobrze, już więcej nie mam zamiaru znęcać się nad tym filmem i odradzam wam seans.

A zapomniałem powiedzieć, że grafika jest identyczna jak w pierwowzorze i jedynym nowym elementem są nowe postacie oraz refleksje wodne, ale to za mało by dać temu dzieu chociaż gwiazdkę.

PS Nasza mała kochająca rybka uciekła przypadkiem od rodziny, więc po roku postanowiła ona, że odnajdzie mamusię i tatusia.

PPS Film obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie.

PPPS Jedyna realistyczną rzeczą jest to, że rybki mówiły po polsku, ponieważ jest to możliwe jeśli będą się długo uczyć.

Filmowy Janusz mówi: To jest marny żart, ale nie mogłem się powstrzymać…
Tak naprawdę obraz nie jest taki zły, ale będąc w kinie widziałem dzieci, które ziewały na seansie, a do tego jeden mały chuj bawił się latarką, oraz latał po sali, więc musiałem się wydrzeć na niego i żałuję, że nie widziałem gdzie siedzą jego rodzice.
Obraz bardziej nadaje się dla rodziców dzięki nawiązaniom oraz dubbingowi.
Zauważyliście, że w tym filmie jest wiele niepełnosprawnych zwierząt? 

Skomentuj

