Belgica

Po raz pierwszy w życiu obejrzałem film, którego premiera w Polsce będzie dopiero w październiku i powiem szczerze, że to naprawdę fajne uczucie (tak wiem, że na netflixie oraz torrentach jest już od dawna).

Jeśli oceniłbym ten obraz na podstawie ostatnich dwudziestu minut, to ocena byłaby niższa, ponieważ tak głupiego i słabego zakończenia nie widziałem od dawna i mam nadzieję, że długo takiego czegoś nie zobaczę, ponieważ „Bo niesmak pozostał”.

Nie chcę wam za wiele spoilerować, ale postanowiłem opisać fabułę „Na początku”, a nie na samym końcu, a to z powodu tego, iż trzeba uciec od rutyny.

Film opowiada historię dwóch braci, w której jeden z nich jest może i niepełnosprawny, ale za to spełnił swoje marzenie o własnym klubie (nie, nie go go) za to drugi może i jest podrywaczem, ale psuje wszystko czego się dotknie.
Seans zaczyna się dziać na poważnie, gdy oboje łączą swoje siły, by móc powiększyć „Dolinę rozpusty”, i mimo że wszystko poszło dobrze, to jednak z czasem zaczyna się pieprzyć, a to z powodu tego, iż ten idiota rządzi.

Mógłbym jeszcze powiedzieć o narkotykach oraz seksie, ale jest to tak brudne, że aż sprawia, iż jest to największa siłą tego obrazu (chodzi o to, że w Ameryce wszystko jest takie wycackane i nierealistyczne, a na tym filmie wszystko wydaje się takie prawdziwe i brudne niczym moje spodnie, gdy wpadłem w kałużę) i jeżeli lubicie uciec od białych zębów, to będziecie się na nim świetnie bawić.

Co jest najgorsze?
Zakończenie oraz to, że, niektóre wątki są całkowicie pominięte.

PS Film obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli macie już dość US i A, to zapraszam was na seans, ponieważ może i końcówka leży i kwiczy, ale reszta opowieści jest wciągająca.
Niestety jeśli lubicie tylko znanych aktorów na obrazie, to będziecie zawiedzeni. 

Skomentuj

