The Legend of Tarzan

Jeśli inne filmy na podstawie bajek będą takie jak Tarzan, to ja jestem na tak, ponieważ może i nie jest to wybitne dzieo, to jednak naprawdę dobrze się na nim bawiłem i kusi mnie by znów iść na seans.

Jeśli liczycie na to, że będę porównywał film z pierwowzorem, to się przeliczyliście, ponieważ tak naprawdę nie pamiętam już animacji i jeśli chcecie jakieś porównania, to idźcie na inny serwis najlepiej na porównaniebajkizfilmem.pl.

Słyszałem głosy, że powinienem pisać o aktorach, muzyce, efektach komputerowych (specjalnych) oraz o innych rzeczach, ale powiem wam szczerze, że znów was zawiodę, ponieważ żaden z tych aspektów obrazu nie zrobił na mnie tak dużego wrażenia bym poświęcił temu chociażby linijkę…
Właściwie to kłamię, ponieważ jeśli chodzi o efekty komputerowe, to powiem szczerze, że zrobiły na mnie cholernie duże wrażenie i bardzo podobała mi się scena, w której Tarzan bujał się na linie.

Czy ma on jakieś wady?
Ma jedną, która wkurwiła mnie bardzo.
Chodzi mi o czy de, ponieważ użyto go tylko po to, by podnieść cenę biletów i jeśli mam być szczery, to większość filmu można obejrzeć bez nich i jedynie tylko tło będzie rozmyte.

Wybacz mi, że poszliśmy na tszy de

PS Film opowiada historię Tarzana, gdy wrócił już do Anglii i „został ucywilizowany”.
Jak to bywa w historiach okazało się, że musi on znów wrócić do dżungli w celach handlowych, a wraz z nim wyruszy „czarnuch” Samuel L. Jackson oraz dziewczyna „pana zwierząt”.

PPS Film obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli macie hajs, to ruszcie do kina (najlepiej 2D), ponieważ będziecie się wtedy świetnie bawić, a do tego poczujecie lekką nutkę nostalgii. 
Jako ciekawostkę dorzucę, że główny zły jest biało – czarny, ponieważ to dwie postacie.
Na zakończenie tekstu dorzucę, że zwierzęta były zajebiście zrobione (oczywiście wiadomo, że to komputerowe efekty).

Skomentuj

