Burnt

W ogóle nie znam się na gotowaniu, ale jako iż gra w tym filmie Cooper, to postanowiłem obejrzeć ten obraz i powiem wam szczerze, że cholernie mi się podobał.
Czemu?
Odpowiedź jest prosta. Nie wiem.

Pewnie już na początku napisałem, że się nie znam na sam – wiecie – czym, ale musiałem napisać to jeszcze raz, ponieważ się na tym się nie znam i dlatego oceniam ten obraz tylko na podstawie historii, którą warto poznać.

Powiem wam szczerze, że Cooper odgrywał Ramsaya na tyle dobrze, że wygląda to jakbyśmy oglądali kolejny odcinek „Hell`s Kitchen”.
Dorzucono do tego wątek miłosny (niezbyt nachalny), a do tego wrzucono do gara  gangsterów, więc jeszcze bardziej się wciągnąłem.

Wielu ludzi pierdoli (idioci), że ten drugi wątek jest totalnie niepotrzebny, ponieważ sama kuchnia powinna doprowadzać ludzi do orgazmu, ale jeśliby tylko gotowano, to ten film zacząłby nudzić, a wtedy nie dałbym temu dzieu ośmiu gwiazdek.

Jak pewnie wiecie nie znam się totalnie na aktorstwie, ale powiem wam szczerze, że tutaj wszyscy aktorzy grali na tyle dobrze (oprócz gangsterów), że dla mnie to była uczta dla oczu.

Czy jest coś co może się nie podobać?
Największą wadą jest to, że Cooper nie pokazał penisa oraz to, że czasami za bardzo starał się być Gordonem i to wielu ludziom mogło się nie spodobać (mnie po pięciu minutach przestało to wkurzać) i nie mam zamiaru obniżać oceny, ponieważ ktoś ma inne zdanie.

Cholera, zapomniałem powiedzieć czegoś o jedzeniu, ale nie wiem czy wiecie, ale ja się na tym nie znam, więc może i potrawy ładnie wyglądały, ale dla mnie to drogie gówno (pewnie jakbym spróbował, to zacząłbym walić konia, ale nigdy nie będę w restauracji, więc przemilczę ten temat) i tyle nie dałbym za jedzenie (bo biedak).

PS Pewien mistrz kuchni (nie, nie Gordon) postanowił otworzyć najlepszą restaurację.
Mógłbym jeszcze opowiedzieć o tym, że wrócił on z banicji, ale nie chcę o tym pisać, ponieważ lepiej jak sami zobaczycie jak wiele małży on otworzył.

Filmowy Janusz mówi: Jak już pewnie wcześniej napisałem (chyba) nie znam się na gotowaniu, a mimo to film bardzo mi się podobał, więc polecam ten obraz i zachęcam was do kupna go w kat.cr abyście sami się przekonali (i albo wam się spodoba, albo ochrzańcie mnie za to, że nie znam się na filmach).
Słyszałem głosy, że jeśli się znacie na gotowaniu, to seans powinien wam się spodobać.

Skomentuj

