Lights Out

Jeśli od dawna nie widzieliście dobrego horroru, to zapraszam was do kina, ponieważ to jest naprawdę dobry obraz i grzechem jest nieobejrzenie go.
Co jest w nim takiego dobrego?
Fabuła, aktorstwo oraz to, że ten film naprawdę wciąga.

Uwierzcie mi, że od czasu „Sinister” nie widziałem nic równie dobrego, a to dlatego, że jestem przeklęty, i gdy zobaczę coś fajnego, to przez długi czas będę musiał trafiać na zwykłe gówna, by potem pewnego nudnego dnia trafić na jakąś perełkę.

Dlatego więc jeśli też jesteście tacy jak ja, to zapraszam szybko na seans.

Mógłbym jeszcze opowiedzieć o aktorstwie, które w ogóle nie wkurwia, ale mi się nie chcę więc…

Żeby nie było tak słodko. to teraz muszę opowiedzieć o kilku szczegółach, które uznaje za wady.
Na pierwszy ogień idzie najważniejsza rzecz, a mianowicie brak cycków.
Powiem wasz szczerze, że mnie to boli jak cholera, ponieważ córka głównej bohaterki jest na tyle ładna, że chętnie zobaczyłbym ją bez ubrania.
Drugim zawodem jest to, że ani razu się nie przeraziłem, ale powiem wam szczerze, że dla mnie nie jest to duża wada, ponieważ historia mi to rekompensuje.
Trzecim pazurem wolverina jest to, że nie zrozumiałem pierwszych scen (pewnie jest to nawiązanie do krótkometrażowej wersji, którą można znaleźć na youtube) i dlatego muszę uznać to za błąd.

PS Film opowiada historię pewnej rodziny, w której straszy przerażająca młoda kobieta, która pojawia się tylko wtedy, gdy światło jest zgaszone.
Mógłbym jeszcze trochę więcej opisać, ale odpuszczę, ponieważ wielu może uważać to za spoiler.

PPS Film obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie.

PPPS Jeśli będziecie oglądać seans w domu, to jest szansa, że się przerazicie.

Filmowy Janusz mówi: Powiem wam szczerze, że od dawna nie widziałem tak oryginalnego i ciekawego horroru, więc postanowiłem, że polecę go każdemu fanowi tego gatunku.
Jeśli lubicie fajną historię, a nienawidzicie potworów, to powiem wam szczerze, że i tak powinniście dać szansę temu dzieu.  

One thought on “Lights Out

Skomentuj

