Now You See Me 2

Iluzją jest życie oraz mój blog, więc postanowiłem, że czas na sztuczkę, która może nie wyjść, a wtedy zmienię się na zawsze i zostanę zwykłym, nudnym recenzentem.
Czas na przedstawienie, więc usiądźcie niewygodnie i oglądajcie czarodzieja...

Ludzie, kogo ja udaje, przecież nie ma szans abym napisał normalny tekst, więc zapraszam na inne portale jeśli musicie wiedzieć jak graja aktorzy, a do tego chcecie wiedzieć wszystko o fabule.
Jeśli jednak tego nie potrzebujecie, to zapraszam na dalszą część.

U
waga, powiem wam szczerze, że oglądałem jedynkę, ale nie pamiętam nic z tego filmu, ale na swoją obronę powiem, że to wina wypadku i wiele obrazów wyparowało mi z głowy, więc uznajmy, że nie widziałem pierwszej części.

Z
aś jeśli chodzi o dwójkę to powiem wam szczerze, że podczas seansu bawiłem się świetnie, ale niestety przed snem włączyłem mózg, a wtedy okazało, że fabuła jest głupia, dziurawa  i głupia.
Na szczęście historię ogląda się przyjemnie, więc poddajcie się iluzji i nie będziecie żałować.

Ja wiem, że jesteście pewnie ciekawi efektów komputerowych, to powiem wam szczerze, że są one „realistyczne”, ponieważ jeśli prawdziwy magik próbowałby je zrobić, to pewnie po paru set razach w końcu by mi się to udało.
Oczywiście na obrazie widzimy komputer, ponieważ aktorzy tylko grają, a to z powodu tego, iż magia ich nie interesuje.

A teraz czas na sami – wiecie- co, ponieważ żadna z postaci nie robi tego dobrze (są wyjątki, ale to tajemnica) i tylko udają, że grają.
Na szczęście ta przeciętność nie przeszkadza w oglądaniu.
Wiem, że  narażę na krytykę, ale czarodziej sprawił, że miałem ochotę popełnić samobójstwo ruszczkom analnie, ponieważ gra jak Rasiak.

PS 2 Iluzjoniści mieli przechytrzyć naukę, aby móc wyjawić sekrety założyciela portalu, ale niestety im się to nie udało i znów muszą się ukrywać.

PS Film widziałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie i jeśli będziecie w okolicy, to wpadnijcie.

Chcesz  znać mego ulubionego reżysera?

Filmowy Janusz mówi: Film fajnie się ogląda, ale jeśli nie wyłączycie mózgu, to macie przerąbane. 
Na koniec dorzucę jeszcze radę. 
Jeśli nie widzieliście jedynki, to lepiej obejrzyjcie ją, ponieważ przez połowę czasu będziecie zagubieni bez znajomości jej. 

Skomentuj

