Idiocracy

Ja pisać, wy czytać i być fajnie, bo wy lubić mnie.
Film być gupi, a raczej być bardzo głupi, ale czasem ja być rozśmieszony.
Rozumieć mnie?
Mam nadzieję, że kumacie, kum – kum, bo inaczej ja musieć pisać jak wasz prosty człowiek.

Czy film mieć coś fajnego w sobie?
Zakończenie ciekawe mieć, ale reszta ssie, kapi?
To dobrze, bo ja mieć wiele minusów do napisania.

Minusy czas start.
Aktorstwo jak dupa pawiana.
Czyli mówiąc po ludzku aktorstwo jest tak słabe, że aż boli.
Drugie dno mieć zbyt proste i nudzące jak kamień.
Niby obraz pokazuje, że ma drugie dno, ale jest ono tak głupie i oczywiste, że aż żałosne.
Tszy to nudny film.
To dzieo nudzi, ponieważ nie ma w sobie nic oryginalnego, a przynajmniej na tyle ciekawego, aby zmusić widza do rozmyślań lub chociaż przyciągnąć do telewizora.
Cztery, penisowa komedia, czyli nie śmieszna, a raczej żałosna.
Tego nawet nie można nazwać komedią, ponieważ humor sytuacyjny oraz gagi są tak proste, że aż boli.

PS Dwóch ludzi obudzić się w 2505 roku i dowiedzieć się, że na świecie być sami idioci, więc ci inteligentniejsi chcieć wrócić do 2005 roku, więc szukają wehikułu czasu, kapi?

Mym ulubionym aktorem jest Robert Downey Jr. 

Trzy gwiazdki za to, że zakończenie było ciekawe

Filmowy Janusz mówi: Ja rozumiem, że to ma być satyra, ale jest tak żałosna i po prostu nie warto tracić czasu na takie coś.
Ja może i mam proste poczucie humoru, ale w tym filmie jest ono tak proste, że można porównać je do gówna (jeśli porównanie do kupy cię bawi, to jesteś targetem tego obrazu) i jeśli szukacie dobrej i prostej komedii, to zapraszam tutaj „Dirty Grandpa„.

Skomentuj

