The Jungle Book

Mam problemy z tym filmem, ponieważ opowieść jest cholernie słaba, ale efekty komputerowe są tak dopracowane, że jeśli ktoś ma wzwód na ich widok, to powinien się świetnie bawić (ja niestety nie, więc jestem w mniejszości i dlatego nie macie prawa mnie wyzywać, bo będziecie rasistami).
Zaraz pewnie mnie zjedziecie za to, że nie zachwycam się na widok tego dziea, ale mam to gdzieś, ponieważ nie każdy lubi blue box przez cały czas.

Drugim powodem do przemyśleń jest to, że opowieść jest cholernie niespójna i głupia (to co na animacji rysunkowej da się przeżyć, to na normalnym filmie już niestety nie).

Dobra, przejdźmy jednak do rzeczy.
Największą wadą tego obrazu jest to, że rozkręca się on cholernie wolno i dopiero, gdy dzieciak poznaje niedźwiedzia robi się naprawdę ciekawie, ale nim do tego dojdzie będziecie znudzeni jak cholera.
Jeśli jednak wam to nie przeszkadza i lubicie animację, to będziecie świetnie się bawić, ponieważ ilość szczegółów powala („kupcie” wersję 1080p).

Drugim minusem jest historia, która wielu ludziom może się podobać (jeśli będziecie oglądali to jak bajkę), ale mi niestety nie (pewnie jestem za stary) i wkurzało mnie, że postać się nie starzeje i ciągle jest dzieckiem oraz to, że cała opowieść wydaje się cholernym żartem, który nigdy nie powinien zostać przeniesiony w czy de.

Jeśli chodzi o plusy to cóż jest tylko jeden.
Chodzi mi o krajobrazy, które może i w większości przypadków są wygenerowany komputerowo, to jednak mimo wszystko miło się na nie patrzy.

Dzieciak tak niewinnie wygląda, że aż może się to podobać.

PS Pewien mały smarkacz został wyrzucony z grupy wilków, ponieważ gdyby z nimi został, to trafiłby do żołądka tygrysa, i dlatego wyrusza do osady ludzi, aby przeżyć.
Należy też dodać, że do jego paczki dołącza puma oraz niedźwiedź (on dojdzie dopiero w drugiej połowie filmu).

FILM OTRZYMUJE ODE MNIE 5 GWIAZDEK.

Moimi znienawidzonymi aktorami są Ben Stiller oraz Scarlett Johansson.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli macie syna lub córkę, to obejrzyjcie obraz, ponieważ ma morał, a do tego jest idealnie dostosowany do nowego pokolenia. Jeśli jednak bardziej ci zależy na historii, to odpuść sobie to dzieo i obejrzyj „The Legend of Tarzan„.

Skomentuj

