Es esmu šeit

Ludzie, wybaczcie mi ten wpis, ale jestem tak wkurwiony, że aż mam dość.
Dlaczego?
A to z powodu kolejnego filmu, który był na jakimś festiwalu i został wyróżniony z powodu poruszenia jakiegoś „poważnego” tematu.

Chuja prawda, ponieważ widziałem tyle fajnych dzieu, w których te tematy był poruszane, więc jebcie się fanie festiwalów i olewam was…
Chyba moczem.

Po raz pierwszy i ostatni opowiem o swoim życiu, ponieważ idealnie wpasowuje się to w obraz.
Sam jestem z rodziny patologicznej i nie mam hajsu, perspektyw, ani szans na miłość, i dlatego nadaje się ono idealnie do ekranizacji (wiecie, moje udary, moja głuchota oraz wada serca), ale nikt nie nakręci o mnie filmu, ponieważ nie jestem żydem (kurwa, ale ode mnie bije rasizm).

A o czym opowiada to dzieo?
O patologicznej nastolatce, która ma wiele problemów (kurwa, jak większość normalnych ludzi) i mieszka w chatce z drewna z babcią oraz bratem.
Ich matka wyjechała do Anglii, a ojciec znalazł sobie inna rodzinę, więc ona pragnie wyjechać do kraju, w którym mieszka mamusia, aby ją poznać oraz zwiedzić nowy świat.
Należy też dodać, że żyją razem w biedzie i nie znają miłości.

Co jest złego w tym obrazie?
Brak aktorstwa oraz poruszane tematy, które były miliony razy pokazywane na innych filmach (miłość, patologia, seks z nauczycielem oraz patologia), więc jeśli myślicie, że zrealizowano dobrze choć jeden z tych tematów, to zawiodę was, ponieważ wszystko jest tak słabo zrobione, że aż mi się chce rzygać.

Co jest w tym dobrego?
Krajobraz  oraz nic więcej.

PS Jestem w mniejszości jeśli chodzi o hejt nad tym filmem, ponieważ ma ocenę na imdb 8/10.

PPS Obejrzałem ten obraz w kinie „Przedwiośnie 3D) w Krotoszynie.

Daję temu obrazowi 3 gwiazdki i mam go w żołądku, a nie w dupie, bo nie jestem gejem.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli nie jesteście z rodziny patologicznej, macie ukochaną osobę, macie pieniądze, aby się ubrać, to pewnie będziecie zachwyceni tym obrazem.
Niestety ja nie jestem w tym gronie, ponieważ nie posiadam żadnych z tych rzeczy i po prostu mnie to wszystko bawi (bo co innego mi pozostaje?).
Jeśli chcecie to obejrzeć, to zróbcie to, ale ja nie będę tego polecał. 

Skomentuj

