The Lobster

Dzisiaj czas na dzieo, które należy do gatunku ciężkich, więc jeśli nie lubicie rozmyślać, to właśnie w tym momencie możemy się pożegnać.
Adios.

Jeśli jednak szukacie czegoś co sprawi, że wasze komórki mózgowe się zagotuję, to wtedy też możecie adiosować, ponieważ ten obraz jest idealny dla osób, które dopiero zaczynają interesować się takimi filmami.

Uwaga, teraz czas na pokaz mego egoizmu, ponieważ bardzo szybko odkryłem oo co w tym chodzi., więc jeśli go już widzieliście, to zapraszam was do przeczytania kolejnego akapitu.
Jeśli jednak nie widzieliście, to go omińcie, ponieważ mogą być spoilery.

Film opowiada o miłości, braku drugiej osoby, samotności oraz ma takie zakończenie, że ja pierdole.
W pierwszych chwilach widzimy jak główny bohater rejestruje się w hotelu i tutaj mamy szanse, aby wytężyć mózg, ponieważ wielu uważa, iż do takiego miejsca wysłano go przymusowo, ale dla mnie nie jest to prawda, ponieważ jeśli  tak by było to nie pozwoliliby mu zostawić z nim psa.
Gdy już się tam zamelduje, to wtedy dowiaduje się, że ma kilkanaście dni na to, aby poznać ukochaną.
Jeśli tego nie zrobi, to wtedy zostaje zamieniony w zwierze jakie sobie wybrał.
Tutaj jest kolejny punkt do przemyśleń, ponieważ niektórzy myślą, iż naprawdę zostanie zamieniony, ale ja podejrzewam, że chodzi o to, iż zostaje od wydalony z miasta i zaczyna żyć samotnie w lesie.
Na zakończenie akapitu opowiem o kilku ostatnich minutach seansu, ponieważ ja uważam, że okaleczył się po to, aby jego dziewczyna nie czuła się samotnie.
Są inni, którzy myślą inaczej, ponieważ sądzą, iż chodzi o to, że zrobił to z powodu okrutnego świata.

Dobra, koniec spoilerów, więc możemy wrócić do normalnego opisywania tego dziea.
Jeśli szukacie filmu, w którym aktorstwo jest naprawdę na wysokim poziomie, to musicie obejrzeć go, ponieważ Colin Farrell naprawdę daje radę, a do tego drugoplanowe postacie mu dorównują.
Należy też dodać, że muzyka oraz krajobrazy są na najwyższym poziomie, więc jeśli lubicie patrzeć oraz też słuchać (ja jestem prawie głuchy, więc tak nie mam), to będziecie czuli się jak w domu.

Jeśli chodzi o wady, to jest tylko jedna, ale dla mnie tak bardzo duża, że sprawiła, iż dałem taką niską ocenę.
Główny wątek jest tak cholernie przewidywalny, że ja pierdziele i od razu po zobaczeniu the end zrozumiałem o co w tym wszystkim chodzi.
A więc chodzi o miłość oraz samotność (więcej nie powiem).

PPS Jest to w pewien sposób utopijny obraz.
PS Film opowiada o David, który zameldował się do hotelu, aby móc poznać nową ukochaną, ponieważ jego poprzednia miłość umarła.
Jeśli w ciągu 40 dni nie odnajdzie jej, to wtedy zostanie zamieniony w zwierze.
Zgadnijcie jakie.
Jeśli chciałby zostać dłużej, to musi upolować bezdomnych (wiem, chore, ale zarazem ciekawe).

DAJĘ TEMU FILMOWI 6 GWIAZDEK, PONIEWAŻ FABUŁA JEST NAPRAWDĘ PROSTA.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli widzieliście filmy typu „Kret”, Stalker” lub „Kieł”, to możecie być zawiedzeni tym obrazem, ponieważ łatwo się domyślić o co chodzi.
Jeśli jednak jesteście świeżakami, to ten film jest idealny dla was.

.

Skomentuj

