Ben – Hur

Ten, który wymyślił ten film niech zapierdala na galerze, ponieważ takiego gniota dawno nie widziałem w kinie.

Jeśli ktoś z was chce to obejrzeć, to od razu uprzedzam, abyście nie czytali mojej recenzji, ponieważ chcę wyżyć się na tym gównie. 

Na pierwszy minusów idzie brak krwi, co dla mnie jest totalnym nieporozumieniem, a to z powodu tego, iż to Rzym.
Jeśli uważacie, że te kilka „kropelek” można uznać za ciecz w kolorze brunatnej, to się jebnijcie w głowę, 
Drugim sami – wiecie – czym jest to, że wrzucili Jezusa do tego filmu (nie, to nie jest przenośnia) i to już sprawia, że ten obraz nie zasługuje na waszą uwagę i lepiej obejrzyjcie sobie „Pasja”, jeśli jesteście religijni lub obejrzyjcie oryginał.
Trzecim znakiem poziomym jest głupota twórców. 
Co mam takiego na myśli? 
Chodzi mi o błędy (pierwszą scenę w galerze, przekłamania biblijne  itp.)
Czwartym minusem jest brak wszystkiego (akcji, sensownej fabuły, sensu oraz aktorstwa). 

Czy ten film ma jakieś plusy? 
Według mnie nie ma, ale niektórym może się spodobać krajobraz (dla żydów) oraz muzyka.  
Jeśli jednak ktoś  kazałby mi wybierać między śmiercią, a plusem, to wybrałbym drugą opcje i wskazałbym Jezus, ponieważ jest jedyną postacią, która została dobrze zagrana

PS Historia opowiada o dwóch braciach, którzy muszą zmierzyć się ze sobą. 
Na początku obserwujemy początek wyścigu, a potem oglądamy retrospekcje, które mają nam pokazać jak doszło do walki. 

PPS Film obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie i jeśli będziecie w okolicy, to zapraszam was do niego (ale wybierzcie inny obraz).

Ten film otrzymuje 3 gwiazdki, ponieważ Jezus był dobrze zagrany, a do tego efekty komputerowe nie były złe, ale ich ilość jest dramatem. 

Filmowy Janusz mówi: Jeśli chcesz iść do kina na to dzieo, to sobie odpuść, ponieważ nic w tym obrazie nie jest warte uwagi (oprócz żyda).

Skomentuj

