Pete’s Dragon

Miałem nie iść na ten film, ale skoro dostałem aparaty słuchowe, to postanowiłem iść i żałuję jak cholera. 
Co jest słabego w tym dziee? 
Zacznijmy może od tego, że banał goni banał, więc jeśli jesteście dorośli, to będziecie się na tym cholernie nudzić.
Gdyby chociaż było tutaj wiele akcji, to czas płynął by szybko, ale tutaj tego brakuje więc co chwilę patrzyłem na swój wyimaginowany zegarek i aby piorun we mnie trafił (tak wiem, że to nierealne, ponieważ to nie seans pod gwiazdami).
Mówi się, że bóg kocha każdego człowieka tak samo, ale mnie chyba nienawidzi, ponieważ wysłał mnie na to coś.
Drugą wadą jest banał…
Cholera zapomniałem, że już o tym mówiłem (5 sekund temu), ale muszę to powtórzyć, ponieważ chciałem umrzeć i przenieść się swoim duchem na inną salę kinową, na której byłby puszczany jakiś dobry film.
Trzecim minusem jest dubbing, ponieważ skoro już odzyskałem słuch, to chciałbym się wczuć w obraz, ale dubbing mi na to nie pozwalał.

KTO WRZUCA SAMI – WIECIE – CO DO NORMALNYCH FILMÓW?! 

Czy jest w tym dziee coś dobrego? 
Dla dorosłego człowieka nie ma w tym obrazie nic wartego uwagi, ale jeśli jesteście dziećmi, to powinniście się dobrze bawić, ponieważ smok zachowuje się jak pies, mały dzieciak zachowuje się jak głupi bachor, a do tego pokazuje nam wartości, które powinien znać każdy młody widz, więc to jest jedyny plus tego filmu.
Jeśli więc macie dzieci, to idźcie na seans, ale jeśli ich nie macie, to odpuście sobie seans, ponieważ im więcej ludzi go nie obejrzy tym większa szansa na to, że dwójka nie powstanie. 
Tutaj macie link do drugiej Alicji, abyście wiedzieli, że pieniądze zabijają Alice Through the Looking Glass„.

PS Jeśli chcecie film, który spodoba się dzieciom oraz wam, to polecam  Zootopia
PPS Film opowiada o tym jak wegański smok adoptował wegańskiego dzieciaka i razem żyją przez sześć lat, a potem dzieje się coś „zaskakującego”. 
PPPS Obraz obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie, ale odradzam wam pójście na ten seans i lepiej wybierzcie inne dzieo. 

Film otrzymuje ode mnie 4 gwiazdki za to, że przekazuje wartości, które powinien znać młody widz. 

Filmowy Janusz mówi: Nie idź na seans jeśli nie masz dzieci!

Skomentuj

