Colonia

 

Nim zacznę opisywać film muszę coś powiedzieć bardzo ważnego.
Emma „Anal” Watson ssie.



Co jest dobrego w tym obrazie?
Największą zaletą jest miejsce akcji, ponieważ obóz istnieje naprawdę i zwie się Colonia Dignidad, więc dzieo jeszcze bardziej zapada w pamięć.
Do tego należy też powiedzieć, że aktorstwo jest naprawdę na wysokim poziomie, ale niestety Emma Watson w ogóle nie pasuje tutaj.
Dlaczego?
A to z powodu tego, iż jej uroda jest zbyt delikatna, aby nadawała się do tak poważnego seansu.
Nie wierzycie?
To obejrzyjcie dzieo i sami się przekonacie, że mam rację. Do plusów dorzucę jeszcze zdjęcia oraz fakt, że „dyktator” naprawdę istniał i skazano go dopiero w 2004 roku, co dla mnie jest chore, ponieważ ten skurwiel powinien o wiele szybciej zawisnąć na sznurku, ale tak się nie stało (ech).

Co jest złego w tym dziee?
Jedyną prawdziwą wadą jest Emma, ale już wcześniej o tym pisałem, więc nie ma sensu dalej się nad nią znęcać, ponieważ jej zbyt piękna i by jeszcze przeze mnie popełniła samobójstwo.
A to z powodu tego, iż jestem bardzo znanym recenzentem (he he he).
Jeśli ktoś mi nie wierzy, że ona nie nadaje się do tak poważnych filmów, to zapraszam was na „Regression” i sami się przekonacie.

Nie pasujesz tutaj

PS Pewna dziewczyna postanowiła wyciągnąć swojego ukochanego z więzienia (w Chile) i aby to zrobić musiała zaciągnąć się do Colonii Dignidad, a to z powodu tego, iż jest tam też więzienie, w którym torturowano więźniów, a jej ukochany tam był malterowany.
PPS Jedynym filmem, w którym podobała mi się sami – wiecie – kto jest „Charlie”

Film otrzymuje ode mnie 7 gwiazdek, ponieważ to jest naprawdę solidne kino.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli szukacie naprawdę klimatycznego filmu, to zapraszam was na seans, ponieważ on naprawdę wciąga.
Niestety jeśli nie przepadacie za Emmą, to lepiej  nawet nie podchodźcie do tego dziea, ponieważ będziecie się ciągle wkurzać. 

Skomentuj

