Crazy, Stupid, Love.

Polski tytuł, to chyba jakiś pieprzony żart.
Do tego muszę wspomnieć, że zakończenie tak bardzo ssie, że aż miałem ochotę wyrzucić laptop przez okno.
Na szczęście po chwili zrozumiałem, że nie miałbym wtedy na czym oglądać seriali, więc odpuściłem ten pomysł.
Film opowiada o facecie, którego porzuciła żona, ponieważ przestała go kochać.
Facet, aby o niej zapomnieć zaczął dbać o siebie i zaczął podrywać inne kobiety (znajomy mu w tym pomógł), ale w myślach ciągle towarzyszyła mu jego „ukochana”.

Bądź prawdziwym facetem i nie oglądaj filmów miłosnych

Powiem wam szczerze, że fabuła jest tak bardzo przewidywalna.
Tak bardzo, że początku miałem ochotę wyłączyć to dzieo, ale postanowiłem ciągnąć to dalej i powiem wam szczerze, że bawiłem się na nim dobrze.
Faktem jest, że zakończenie to jakiś pieprzony żart, a to z powodu tego, iż wszystko kończy się dobrze.
Do tego „mąż” wybacza swojej żonie zdradę (co za kurwa debil, ale taki prawdziwy, a nie udawany DEBIL), więc  morałem jest to, że kobiety mogą ruchać kogo chcą, a faceci i tak im wybaczą.

Jeśli kochacie (lub lubicie) filmy romantyczne, to dzieo naprawdę będzie wam się podobać i nawet wybaczycie mu zakończenie, ale jeśli jednak nie jesteście fanami tego gatunku, to i rak, znaczy tak, dajcie szansę temu filmowi, ponieważ duet Steve i Ryan naprawdę daje radę (ale bardzo naprawdę!), więc reszta przy nich wygląda jak tło.

Mógłbym jeszcze wspomnieć o tym, że wątki komediowe są naprawdę zabawne, ale nie powiem o tym, ponieważ w tym obrazie chodzi o MIŁOŚĆ!!11!!11!!
Film otrzymuje ode mnie 6 gwiazdek (na dziesięć), ponieważ miło się to ogląda, a do tego nie nudzi.  

Ale penis!

Filmowy Janusz mówi: Jeśli wam się nudzi i nie macie co obejrzeć, to zapraszam na seans, ale z góry uprzedzam, że to film miłosny, więc najlepiej na nim będą się bawić kobiety oraz „menszczyźni” romantyczni. 
Jednak jeśli nie jara was taki gatunek, to polecam obejrzeć coś brutalnego i krwistego, znaczy „He Never Died„.

Skomentuj

