Sing Street

W musicalach wszystko kończy się dobrze i dlatego ludzie je uwielbiają, ale się do tego się nie przyznają, ponieważ TO JEST GEJOWSKIE!!111!!!!

W prawdziwym życiu wszystko jest trudniejsze, a do tego trzeba wylać miliony łez, aby pewnego dnia poczuć, że jest się szczęśliwym…
To boli, ale mimo wszystko warto. 


Ciągle słyszę, że mam pisać jak inni, a do tego muszę przemyśleć o czymś, aby móc klepać literki, ale ja to walę i piszę po swojemu. 

Właśnie skończyłem oglądać seans i od razu biorę się za „recenzje” (to jest grzech, tak nie wolno!). 

Wpierdolić ci?!?!

Film może i kończy się happy endem (każdy z nas potrzebuje tego), ale mimo wszystko ogląda się go naprawdę dobrze, a do tego muzyka, którą słyszymy w głośnikach jest piękna. 
Faktem jest, że seans jest banałem, ale jest tak dobrze zrobionym, że to nikt normalny (nienormalny też) nie będzie się czepiał historii i pozwoli się jej wciągnąć, aby uśmiechnąć się i smucić z powodu tego, iż prawdziwe życie tak nie wygląda. 

Nie liczcie na to, że będę oceniał aktorów (bo się nie znam), ale mimo wszystko grają naprawdę dobrze i nie ma się do czego przyczepić. 

Już jednym słowem opowiedziałem o muzyce, ale znów powtórzę, ponieważ jest ona ZAJEBISTA, a do tego przenosi nas do lat 80, więc jeśli żyliście wtedy (lub oglądaliście je na zdjęciach), to będziecie zachwyceni. 

Czemu nie lubisz musicalów?

Cholera, zapomniałem wspomnieć o fabule, więc…
Więc czas opowiedzieć o kilku nastolatkach, którzy postanowili założyć zespół, aby jeden z nich mógł poderwać dziewczynę aby poznać smak miłości (bo prawiczek) na ekranie. 
PS Myślałem, że to film biograficzny o Beatlesach, ale na szczęście pomyliłem się.

Pedały!!!1111! Znaczy homoseksualiści 😉

Film otrzymuje ode mnie 9 gwiazdek, ponieważ bawiłem się na nim doskonale, ale nie dam najwyższej oceny, ponieważ skąd oni wytrzasnęli te stroje skoro u nich się nie przelewa?!?

Filmowy Janusz mówi: Jeśli nie przepadasz za musicalami, to mimo wszystko podejdź to tego „dziea”, a zapewniam cię, że będziesz się na nim świetnie bawił. 
Jeśli się tak nie stanie, to zwracam ci hajs za bajty, które straciłeś podczas ściągania tego obrazu. 
Fani musicalu pewnie już znają to „dzieo”, ale jeśli jednak nie, to zapraszam na seans. 

Skomentuj

