Capote

Nawet w psychopatach kryje się człowieczeństwo.
Niestety, nie jest to prawdą, ponieważ, gdy dowiemy się co naprawdę stało w tym domu, to wtedy zrozumiemy, że psychopaci nigdy nie mają w sobie człowieczeństwa.

Powiem wam szczerze, że jest to trudny film, ponieważ wielu z was będzie wynudzonych, inni będą zniesmaczeni (ponieważ główny bohater pokochał mordercę), a jeszcze inni zakochają się w tym dziee. 

Do jakiej grupy należę ja? 
Gdy odkryto wszystkie karty, to wtedy poczułem miłość do tego filmu, ale zarazem znienawidziłem go, ponieważ sprawił, że najpierw polubiłem oprawcę (gdy nie wiedzieliśmy jeszcze wszystkiego), a pod koniec seansu zmusił mnie do nienawiści.

Mogę wam opowiedzieć o tym, że główny aktor to pieprzony mistrz, a to z powodu tego, iż jego sposób bycia oraz jego wymowa sprawiają, że ludzie mają ochotę wyłączyć dzieo (nieliczni aktorzy umieją tak dobrze grać), ale z drugiej strony opowieść wciąga dzięki czemu widz chce poznać motyw zabójców, ale nie opowiem o tym, ponieważ jestem chamem (hehehe).

Nie opowiem też o scenariuszu, ponieważ jest to biograficzny film, który płynie tak wolno, że trudno dotrwać do końca…
A przecież historia jest naprawdę ciekawa. 

Tak więc opowiem tylko o fabule i kończę. 

Capote poznaje morderców rodziny i dzięki temu rodzi się w jego głowie wizja książki, a do tego zakochuje się on w oprawcy.
Nasz główny bohater to egoistyczny, manipulacyjny chuj, więc niewielu z was go polubi, ale każdy doceni jego grę. 

Film otrzymuje ode mnie 9 gwiazdek, ponieważ mimo wolnego tępa bardzo wciąga. 

Filmowy Janusz mówi:
Bierzcie to dzieo na własną odpowiedzialność, ponieważ to specyficzny film, więc nie każdemu się spodoba, a do tego nigdy się nie rozkręca. 

Skomentuj

