Black Dynamite

Tak się śmiałem na tym filmie, że przypominało to obcieranie kota (hehehe). 

Jeśli chcecie bardziej poważnej recenzji?
Postaram się, ale to będzie ciężkie.

Teraz sprawdzę twoje poczucie humoru.

Co sądzisz o takiej scenie. 
Dynamit zabija kolesia przebranego za pączka, a potem podnosi go i zasłania się nim, gdy złoczyńcy (biali) szczelaja do niego.
Normalka, prawda?
Niby tak, ale ten martwy w przebranie się toczy jak poń, znaczy koło, a bohater zasłania się za nim xD

Pączki są szkodliwe.

To wam nie wystarczy?  
To słuchajcie tego.
Nasz bohater siedzi za biurkiem, a naprzeciwko siedzi kobieta (czarna), która zajmuje się paniami do towarzystwa. 
Zwykła scena? 
Jesteście w błędzie, ponieważ na policzku spływa jej łza, a do tego pali ona papierosa, który nie jest zapalony. 
Jeśli to was nie śmieszy, to odpuście sobie seans. 

Ogólnie chodzi w tym filmie o to, że nasz główny bohater jest obrońcą prostytutek (alfonsem), ale w przeszłości był w CIA i musi wrócić do służby, ponieważ zamordowano jego brata.

Obejrzyj ten film, albo cię zabiję.

Standard jakich wiele w filmach akcji, ale to dzieo wyróżnia się tym, że wszystko jest tak bardzo przesadzone, że ja pierdolę…
No dobra, ja nie pierdolę, ponieważ jestem prawiczkiem. 

Należy też dodać, że walka może i jest przesadzona, ale naprawdę dobrze zrealizowana, więc jeśli lubicie kung – fu, głupie żarty oraz szczelaniny to zapraszam was na seans…
A, zapomniałem jeszcze wspomnieć, że aktorstwo nie istnieje, ale jest to specjalny zabieg, więc nie narzekajcie i się dobrze bawcie. 

Cholera, jestem idiotą, ponieważ zapomniałem wspomnieć, że na obrazie są cycki (czarne, białe), więc musicie obejrzeć to!!!!!!!111!!1


PS Zapomniałem wspomnieć, że film jest kręcony w stylu lat 80 (chyba). 

Doprowadził trzy kobiety na raz xD

Daje temu filmowi 8 gwiazdek, ponieważ śmieszy jak cholera (ksywki dobrych oraz złych bohaterów są tak głupie, że aż pies szczeka, a do tego pewien aqfroamerykanin ma fryzurę w kształcie kapelusza), wciąga, a do tego jest to tak bardzo przesadzone, że aż wy pierdolicie. 

Filmowy Janusz mówi: Jeśli masz półtorej godziny, a do tego alkohol, to zapraszam na seans.
Dodam do tego, że ja oglądałem to na trzeźwo, a i tak bawiłem się świetnie, ponieważ gagi i sceny walki oraz szczelanin są wybitne.
Jeśli masz kija w dupie, to odpuść sobie seans.
Rasiści też niech odpuszczą.

Skomentuj

