Takers

Powiem wam szczerze, że kocham kino akcji, ponieważ nic tak nie odmóżdża i nie bawi jak ten gatunek, ale tego filmu nie mogę polecić w ogóle.

Dlaczego?
Powód jest prosty, sztampa goni sztampę, a za rogiem stoi kolejna. 

Tak wiem, że niezbyt to wyjaśnia, dlaczego nie lubię tego dziea, ale słuchajcie dalej. 

Za dużo grałem w „Max Payne”

Pewien gliniarz ściga sprawców napadu, którzy obrabiali banki w sposób genialny (sztampa), ale mimo wszystko policjant wpadł na ich trop, ponieważ właśnie wyszedł z wiezienia ich „kumpel”, który zapewnił ich, że kolejne napad ustawi ich na długo i będą mogli sobie spokojnie żyć (sztampa).
Zapomniałem jeszcze wspomnieć, że akcja jest przeplatana. Raz oglądamy policjantów, a raz złodziei (sztampa). 

Jeśli rzadko oglądacie filmy akcji, to możecie się na tym dobrze bawić, ale ja niestety jestem fanem tego gatunku i wszystko jest tak przeciętne, że to aż boli. 

Niby są wybuchy (średnie jak cholera), jest aktorstwo (też przeciętne) oraz jest zakończenie, które jak zobaczyłem, to krzyknąłem WTF i nie mogę polecić nikomu tego dziea…
Chyba, że jesteście szympansami albo rzadko oglądacie filmy, to wtedy jest szansa, że będziecie się dobrze bawić.

Kurcze, zapomniałem jeszcze wspomnieć, że na tym obrazie zobaczymy kolesia, który niedawno zginął w wypadku, ale to nie jest powód do tego by obejrzeć to dzie, ponieważ on zawsze był ŚREDNIM aktorem. 

Nawet nie chce mi się szczelać.

Daję temu filmowi mocne cztery na dziesięć, ponieważ tak przeciętne kina dawno nie widziałem 

Filmowy Janusz mówi: Nie masz co obejrzeć, to ogarnij sobie „2 Guns „, a jak to widziałeś, to ogarnij „Get the Gringo „.
Jeśli to też widziałeś, to w takim razie możesz skusić się na omawiany tytuł, ale jest tak wiele dobrych dzieu, w których są szczelaniny że naprawdę nie warto na to tracić czasu. 

Skomentuj

