Nerve

KURWA MAC!
Wiem, że nie powinienem przeklinać, ale po raz pierwszy (od dawna) jakieś dzieo sprawiło, że się zawiodłem.


Nie zrozumcie mnie źle, ponieważ ten film ogląda się lekko i czasami przyjemnie, ale mimo wszystko nie spodziewałem się, że zakończenie będzie tak chujowe.

Ja rozumiem, że to nastoletnie kino i sam jestem sobie winny, ale mimo wszystko lepiej obejrzeć protoplastę, a chodzi o”The Game„,ponieważ od tego dziea wszystko się zaczęło (a przynajmniej ja tak uważam).

Ale jestem oczytany

Nie wiecie o co chodzi?
Chodzi o to, że w takich filmach bohater/bohaterka zostają zaproszenie do jakiejś gry, aby ich życie nabrało rozpędu i stało się ciekawe.
Uznajcie to za spoiler, ale zawsze (naprawdę zawsze) okazuje się, że gra nie jest tym czym była i tyle.

Jeśli chcecie wiedzieć o co chodzi w tym obrazie, to powiem tylko tyle, że nasza bohaterka została zaproszona do gry przez psiapsiółkę, ponieważ uważała ona, że potrzeba jej trochę adrenaliny.
Tak, to wszystko co musicie widzieć o tym dziee.

Chodźmy na seks.

Teraz powinienem opowiedzieć wam o aktorstwie (które jest przeciętne), o muzyce (techno, dance itp.) oraz o tym, że fajnie się go ogląda (tylko na początku), ale nie zrobię tego, ponieważ wolę opisywać rzeczy, które spieprzono w tym filmie.

Najgorsze w tym wszystkim jest to, że zadania są tak słabe i słabe, że ja pierdolę (wybaczcie przekleństwa).
Do tego należy też dorzucić fabułę, która ssie i to bardzo, ponieważ to chyba jakieś jebane romansidło (ale jestem zły :() i to wkurza jak cholera, a do tego mam ochotę zapomnieć całkowicie o tym seansie.

Jeśli mi nie wierzycie, to sami obejrzyjcie obraz, ponieważ można go już wypożyczyć na piratach.

PS Seans obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie.

Ale jestem ciacho.

Film otrzymuje ode mnie 5 gwiazdek, ponieważ pierwsza połowa jest ciekawa, ale im dalej w las tym częściej waliłem głową o krzesło.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli wam się naprawdę nudzi, to obejrzyjcie to dzieo, ale ostrzegam, że wkurwia to coś niemiłosiernie pod koniec, i dlatego lepiej obejrzeć sobie protoplastę tego gatunku.

Skomentuj

