Mike and Dave Need Wedding Dates

Kolejna głupia komedia z wątkiem romantycznym w tle. 

Powiem szczerze, że to zdanie idealnie opisuje ten film i to wystarczy, aby zachęcić lub odrzucić innych ludzi od tego dziea.

Ogólnie historia opowiada o dwóch niedojrzałych (i bogatych) kolesiach, którzy muszą znaleźć dziewczynę na ślub siostry. 
W normalnym życiu wystarczyłoby BMW oraz HAJS i od razu znaleźliby kilka ciekawych kobiet, z którymi mogliby iść na wesele, ale to jest film, więc mieli z tym problem.
Pewnego słonecznego, znaczy pewnej nocy jeden z kumpli „uratował” żydzie – cholera, chodziło mi o życie, więc zacznę jeszcze raz. 
Pewnej ciepłej nocy jeden z kumpli „uratował” nieznajomej życie i okazało się, że ona ma przyjaciółkę, więc nasz „heros” postanowił zaprosić je na ślub. 
Ona w ramach wdzięczności zgodziła się na to  i dzięki temu zaczyna się się zabawa. 

Ja biorę rudą, a ty?

Jeśli pomysł wydaje ci się totalnie głupi, to powiem szczerze, że masz racje, ale właśnie o to chodzi w tym dziee. 
To nie jest realistyczna komedia, więc wszystkie gagi są naciągane do granic możliwości i dlatego albo pokochasz ten film albo go znienawidzisz. 
Ja jestem w tej pierwszej grupie, ale mimo wszystko czasami miałem ochotę zrobić „fejspalma” i wyłączyć ten film, ale mimo wszystko nie zrobiłem tego, ponieważ wiele scen tak mnie rozśmieszyło, że nie mogłem wstać z podłogi. 

Skoro obraz śmieszy, to teraz powinienem powiedzieć coś o aktorstwie, ale tego nie zrobię, ponieważ każdy normalny człowiek wie, że w takich filmach nie chodzi o grę.
Powiem tylko tyle, że Zac Efron idealnie pasuje do tego plastikowego dziea, a reszta postaci mu dorównuje. 


PS Zapomniałem wspomnieć, że nasze „aktorki” są cholernie seksowne.

Nie zapomnij o prezerwatywie.

Daję temu filmowi 6 gwiazdek, ponieważ bawiłem się świetnie na seansie, ale mimo wszystko, to nie jest film dla każdego.

Filmowy Janusz mówi: Masz kiepski dzień? To zapraszam na seans, ponieważ dzięki filmowi twój dzień stanie się lepszy.
Jeśli jednak masz alergię na plastik oraz głupotę, to odpuść sobie seans, ponieważ inaczej będziesz rzygał. 

Skomentuj

