Mechanic: Resurrection

 

Chciałbym dać temu filmowi 2-3 gwiazdki, ale nie mogę – naprawdę nie mogę. 

Czy ktoś z was pamięta pierwszą część? Ja tak, i dlatego zawiodłem się na tym obrazie, ponieważ jest gorszy – o wiele gorszy od oryginału, ale mimo wszystko wciąga i bawi, więc niskiej oceny nie może dostać. 

Oczywiście jeśli liczycie na dobre aktorstwo, to się zawiedziecie i to bardzo, ponieważ Statham gra jak Statham – a więc drętwo, ale stabilnie, więc nikt normalny nie będzie na niego narzekał. 
Do tego jeszcze trzeba powiedzieć, że odpierdala takie rzeczy na ekranie, że aż trudno w nie uwierzyć i nie wierzcie w nie, ponieważ są tak nierealistyczne (jak w każdym innym filmie akcji), że każdy fan realizmu powinien uciekać z krzykiem od niego. 
Co do reszty obsady, to jest przeciętnie, ale wybija się facet w czerni, znaczy Tommy Lee Jones, który tak „stylowo” wygląda, że od niego oderwać wzroku nie można.
Szkoda, że tak mało go na ekranie. 

Ale fajne ma paczałki.

Chcecie się dowiedzieć coś o muzyce? To nie ode mnie, ponieważ jestem prawie całkowicie głuchy, więc nie mogę się na ten temat wypowiadać, i dlatego przejdę do największego – w chuj dużego – kurewsko wkurwiającego minusa. 
O co chodzi? O „efekty” specjalne, które są tak bardzo tragiczne, że aż miałem ochotę wyłączyć film. 
Nie byłoby to problemem, gdyby była tylko jedna taka scena, ale było ich kilka, więc to boli – oj boli. 

PS Jessica Alba jest cholernie seksowna.
PPS Nasz główny bohater musi zabić kilka osób, aby uratować swoją ukochaną (banał).

Miej ręce przy sobie.

Daję temu filmowi 5 gwiazdek, ponieważ oglądałem pierwszą część (z 2011) i przepaść między tymi obrazami jest duża – cholernie dużą, więc więcej nie mogę dać. 

Filmowy Janusz mówi: Gdybym nie widział jedynki, to pewnie dałbym temu dzieu mocne 6 gwiazdek, ponieważ jest w nim cholernie dużo akcji (czasami aż za dużo) i lekko się go ogląda, ale niestety widziałem sami-wiecie-którą-część, więc jestem zawiedziony.
Zapomniałem jeszcze wspomnieć, że fani realizmu niech obejrzą pierwsze 5 minut, a dowiedzą się wtedy czy dadzą radę wytrzymać do końca. 

Skomentuj

