Coherence

Równoległa rzeczywistość to ciekawe miejsce, w którym może zdarzyć się wszystko.

Niby wszystko może się zdarzyć, a i tak film się nudzi, ponieważ nie ma w ogóle w nim akcji. 

Ej, ciebie coś pojebało? Przecież to jest naprawdę dobry obraz, który naprawdę wciąga – powiedział ziomek z drugiej rzeczywistości. 
– Chyba ciebie, ponieważ jeśli znałbyś się na filmach, to wiedziałbyś, że nie warto tracić czasu na to „coś” – powiedział ziom z pierwszej rzeczywistości. 

Dla ułatwienia będę pisał innym kolorem. Rzeczywistość jeden (czarny), rzeczywistość dwa (żółty). 

Ty mówisz, że się nie znam? – powiedział sam-wiesz-kto
– No nie znasz się, bo jakbyś się znał, to wiedziałbyś, że ten obraz jest tak bardzo słaby, że już słabiej nie może być – odrzekł ten pierwszy.. 
Co twoim zdaniem jest takiego złego w tym obrazie? spytał kolega. 
– Ty serio się mnie o to pytasz? – Pojebało cię…?
– No spójrz na tą jebaną kamerę, która ciągle się trzęsie, ponieważ to jest wyluzowany film – powiedział wkurzony człek. 
Powiem ci szczerze, że masz rację z tą kamerą, ponieważ ona naprawdę wkurza, ale to nie znaczy, że ten obraz jest słaby, ponieważ jest naprawdę dobry
– Sam jesteś dobry – w robieniu loda pedale – przecież widać, że się nie znasz – powiedział kolega pierwszy. 
To ma być normalna rozmowa sam ze sobą, więc mógłbyś się uspokoić i rozmawiać tylko na temat filmu – powiedziała dwójka. 
– No dobra – sorry. Ale zrozum, że ten obraz jest do dupy, ponieważ aktorstwo tutaj nie istnieje, a do tego cała ta akcja jest tak bardzo naciągana, że ja pierdole. 
No właśnie się mylisz, ponieważ aktorzy naprawdę dobrze grają i chyba jesteś naprawdę ślepy skoro tego nie zauważasz. Owszem, czasami akcja jest naciągana, ale to nie powód, aby jechać po tym dziee – powiedziała dwójka. 
– Człowieku, przecież ty się nie znasz na tym – prowadzisz jakiś gówniany blog i myślisz, że nagle znasz się na filmach – chyba cię pojebało dwójko – parsknęła jedynka. 
Kurcze, ty znów musisz na mnie wyjeżdżać? Mieliśmy gadać o filmie, ponieważ uważam go za naprawdę dobre dzieo, które warto znać, a ty znów próbujesz mnie zmusić do pyskówki. Lecz się – powiedział dwójka. 
– Naprawdę ci się podoba to dzieo? – powiedziała jedynka. 
Naprawdę, ponieważ film wciąga jak cholera, a do tego fabuła nie ma dziur, więc po seansie byłem naprawdę zadowolony. Do tego jeszcze mógłbym ci powiedzieć, że aktorstwo jest dobre, ale ty jesteś ślepy, więc wiesz… 
– Ja jestem ślepy?! Ty jesteś ślepy. Ja mam odmienne zdanie i będę ciągle przy nim stał, więc nie dojdziemy do porozumienia, niestety – jeden. 
Skoro do porozumienia nie dojdziemy, to jeden z nas musi opowiedzieć o fabule. Ty czy ja…?
– Właściwie to ja to zrobię, bo lubię filmy, więc jedynko wypieprzaj mi stąd
– zaśmiała się dwójka. 

– Sam wypieprzaj – jedynka. 

Dobra, słuchajcie mnie, bo nie będę dwa razy powtarzał. 
Fabuła się kręci wokół komety, która przelatuje blisko ziemi, więc z tego powodu powstało kilka równo-światów, które ze sobą się łączą. 
Nasza grupka znajomych postanowiła udać się do domu, w którym jest światło, ponieważ u nich go nie było i okazało się, że doszli do swojego domu (tak, mózg rozjebany). 
Nie zamierzam spoilerować, więc tyle powinno wam wystarczyć. 

– Ja uznaję ten obraz za gówno, więc daję mu 3 gwiazdki, ponieważ dałem radę dotrwać do końca, a do tego jedna z dziewczyn jest naprawdę seksowna.
– No widzisz. A ja uważam, że to jest naprawdę dobre dzieo i daję mu 8 gwiazdek. Dałbym dziewięć, ale niestety kamera wkurza. 

Filmowy Janusz mówi: Ten film powinien obejrzeć każdy szanujący się kinomaniak, ponieważ to naprawdę dobry thriller – jednak najlepiej na obrazie będą bawiły się osoby, które zagłębiły się w temat światów równoległych, a reszta będzie zachwycona tajemnicą.

Skomentuj

