Rogue One

Moc jest w tobie? Jeśli nie, to i tak zapraszam cię na pokład.

Powiem wam szczerze, że przez większość czasu oceniałem seans na pięć lub sześć gwiazdek, ale jak zobaczyłem ostatnie trzy minuty, to musiałem ich dać…

Jeśli uważacie, że epizod VII pogrzebał uniwersum filmowe, to „Łotr 1” sprawił, że ono powstało z popiołów i fani już nie muszą się martwić o tę serię i mogą z nadzieją patrzeć na horyzont.
Chciałbym teraz zacząć wam opowiadać o tym obrazie, ale nie mogę tego zrobić, ponieważ muszę wyrzucić z siebie kilka słów na temat poprzedniej części.

Szczelam enterem!

Star Wars: The Force Awakens to był naprawdę zły film i proszę was, abyście  spojrzeli  na to dzieo obiektywnie, ponieważ to coś nie zasługuje na te pochlebne opinie jakie zebrało.
Ten obraz nigdy nie powinien powstać, ponieważ tak źle napisanego i tak źle nakręconego  obrazu nie widziałem od dawna.
Ja wiem, że ten epizod może się bronić efektami specjalnymi oraz tym, że zobaczyliśmy starych bohaterów, ale cała reszta to tragedia.
Spójrzcie na tego czarnego i bezpłciowego bohatera, spójrzcie na tę młodą i bezbarwną „kobitkę”, która nie wiedziała jak się tutaj znalazła, a do tego jeszcze ten „zły” pan, który śmieszył swoim wyglądem – zamiast straszyć.

 J.J Abrams zjebałeś ten film całkowicie!

Uff, skoro już wyrzuciłem z siebie to co mi leżało na sercu, to teraz czas spojrzeć na „Łotr 1”.
Jeśli boicie się o aktorstwo, to mogę wam powiedzieć, że nie jest źle, ponieważ aktorzy naprawdę się postarali, więc nie musicie się martwić o ten aspekt. 
Jako ciekawostkę dorzucę, że na obrazie zobaczymy dwie postacie wykreowane za pomocą CGI, które – cholera, zabrakło mi słów…
Jak zobaczyłem Tarkina, to moja szczęka opadła na podłogę, ale opadła ona jeszcze niżej, gdy zobaczyłem tę drugą postać. 
Zdaję sobie sprawę z tego, że większość z was wie o kogo mi chodzi, ale mimo wszystko nie wymienię imienia, ponieważ niektórzy stronią od spoilerów.
Na osłodę powiem wam, że na ekranie zobaczymy czarnego pana  od którego bije moc i potęga (mogliście nie wiedzieć, czy będzie on na ekranie, czy nie). 

Szukam swego syna, aby mu powiedzieć, że jestem jego ojcem

Skoro „rozprawiłem się” z postaciami, to teraz wiadomość dla fanów.
Fani muszą obejrzeć to dzieo, ponieważ od czasów „Mroczne Widmo” na ekranach nie było nic wartego uwagi i teraz wszystko się zmienio, ponieważ „Łotr 1” pokazał, że „Gwiezdne Wojny” mogę jeszcze zaskoczyć.
To co dzieje się na wyspie jest cholernie widowiskowe, sztuczne i zjawiskowe zarazem. 
Nie zrozumcie mnie źle – ja bardzo dobrze sobie daję sprawę z tego, że bez blue screena filmu by nie było, ale mimo wszystko uważam, że momentami przesadzono. 
 To  jest subiektywne odczucie, więc większość z was będzie zachwycona – prócz mnie i kilku innych hipsterów. 

Kurcze, zbliżam się już do końca, a ja całkowicie zapomniałem wspomnieć o fabule, muzyce itp. więc szybko to nadrabiam. 
Jeśli jesteście Januszami jak ja, to pewnie nie wiecie o tym, że po raz pierwszy nie usłyszeliśmy Johna Williamsa i zastąpił go Michael Giacchino, ale niestety nie powiem wam, czy słychać różnicę, ponieważ jestem prawie głuchy i dlatego nie będę wypowiadał się na tematy, których nie słyszę. 
Jednak jeśli chodzi o scenografię, to powiem jedno – nie ma co marzyć o tym, że wszystko zostało zrobione ręcznie, więc jeśli nadal żyjecie w tamtych czasach, to będziecie zasmuceni, a reszta już się do tego przyzwyczaiła.  

Cholera, a ja nadal nie napisałem fabuły – chlip. 
A tak bardziej poważnie – jeśli chcesz poznać fabułę tej części, to odpal sobie epizod IV i przeczytaj początkowe napisy, a dowiesz się wtedy o co w tym wszystkim chodzi. 
Jeśli jednak nie masz dostępu do tej części, to w skrócie – chodzi o to, że rebelianci chcą ukraść plany gwiazdy śmierci, aby ją zniszczyć – ba dum tss.

PS Film obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie i polecam wpaść jeśli będziecie w okolicy.

Módlmy się!

Film otrzymuje ode mnie 7 gwiazdek, ponieważ dzięki nostalgii i zgrabnemu połączeniu III i IV części otrzymaliśmy produkt, który nie tylko miło się ogląda, ale do tego może nas rozśmieszyć. 

Filmowy Janusz mówi: Jeśli nie znasz uniwersum, to masz idealną szansę, aby  je poznać i dowiedzieć się, czy płynie w tobie moc!
Jeśli nie płynie to cóż – wtedy idź oglądać krasnoludki i elfy, a prawdziwi mężczyźni będą świetnie się bawić na łotrze. 

Skomentuj

