Repo Men

Czasami nawet komornik potrzebuje pomocy.


Kurwa mać (wybaczcie przekleństwa), ale inaczej się nie da, ponieważ z powodu zażenowania musiałem przejść się po pokoju, ponieważ inaczej musiałbym zacząć pisać kurwa, kurwa, kurwa, aby dać radę napisać cały tekst.

Nie zrozumcie mnie źle, ponieważ w innym wszechświecie ten film, by mi się spodobał, ale w tym niestety nie, a to dlatego, iż tylko początek daje radę.

Ogólnie chodzi o to, że główny bohater w swej pracy wycina organy od dłużników, którzy nie dali rady spłacić serca, krtani, oczu itp.
Jak to w życiu bywa okazuje się, że z powodu wypadku sam potrzebuje pomocy.
Tak wygląda początek opowieści, w której narratorem jest nasz heros, ale później dzieją się takie rzeczy, że aż miałem ochotę wyrzucić laptopa przez okno.
Jeśli chciałbym to opowiedzieć, to cały mój tekst byłby spoilerem, więc tego nie zrobię, znaczy za jakiś czas wrzucę akapit „SPOILER ALERT” i będziecie czytali to na własną odpowiedzialność, ale na razie skupmy się na czymś innym.

Patrz jakie seksowne nerki ma

Mimo wszystko jednak muszę coś pochwalić w tym filmie, a mianowicie aktorstwo, ktore jest dobre, a nawet bardzo dobre – jeśli będę oceniał tylko czarnego przyjaciela – nie, nie Voldemorta, ani nie Freemana.
Chodzi mi tutaj o Foresta Whitakera, który zagrał rolę życia w tym „dziee”.
Oczywiście jeszcze mógłbym wspomnieć o Jude Lawie albo o Lievie Schreiberze, ale oni grali tylko dobrze, więc nie warto na nich tracić czasu.
Jeśli chodzi o Foresta to jest inaczej, ponieważ wczuł się w postać i nawet jego oko mnie nie wkurzało co jest ewenementem, ponieważ zawsze mnie ono rozpraszało.
Jeszcze jak usłyszałem od niego tekst „Moc jest potężna, Luke”, to myślałem, że spadnę z krzesła…
Właściwie to z łóżka, ale co to za różnica? No własnie.

SPOILER ALERT

Cholera, miałem jeszcze coś o nim powiedzieć, ale nie mogę, bo mnie nosi jak cholera.
Macie jeszcze 3, znaczy 2, znaczy 1, znaczy 0  sekund na przejście do następnego akapitu, w którym…

Chodzi mi o zakończenie, które rozpieprzyło mnie na łopatki, ale nie w dobry sposób.
Jak czytaliście moją recenzję nowych gwiezdnych wojen, to wiecie, że ostatnie minuty seansu sprawiły, że dałem temu „dzieu” aż 7 gwiazdek, a chciałem dać mniej – tutaj jest na odwrót.
Nie zrozumcie mnie źle, ponieważ fajnie, że dzieje się coś zaskakującego (na końcu), ale wcześniejsze sceny, to jakiś pierdolony żart.
Chodzi mi tutaj akcję, w której rzuca dziewczynę na „stół” i każe jej, aby go rozcięła by zeskanować artiforga.
Spoko, to nie było jeszcze takie głupie, ale gdy on w nią wchodzi (chodzi o stosunek) i skanuje jej arti, to myślałem, że padnę.
To było tak głupie, że aż zacząłem chodzić po pokoju i liczyć do dziesięciu, bo inaczej bym coś rozwalił.
Mógłbym jeszcze cofnąć się wcześniej i opowiedzieć o tej masakrze w korytarzu, ale odpuszczę.
Tak wiem, że to był „groteskowy pastisz”, ale musiałbym być naprawdę nawalony lub w bardzo, ale to bardzo dobrym humorze, aby mi się to spodobało.
Po głębszym zastanowieniu dochodzę do wniosku, że nawet zakończenie nie ma sensu, ponieważ jego ukochana miała sporo czasu na to, aby powstrzymać czarnego.

SPOILER ALERT OFF.

I przychodzisz do mnie, abym wstąpił do Ku Klux Klanu?
Są jeszcze dwie rzeczy, o których muszę wspomnieć.
Chodzi tutaj o krwistość obrazu oraz o muzyce.

Jest to naprawdę krwisty film i jest w nim tak wiele osocza, że aż można palce lizać – najlepiej jakiegoś trupa.

Jeszcze te sceny walki – miazga.

Drugą sprawą jest muzyka, która  jest naprawdę genialna, ponieważ te melancholijne dźwięki, które słyszymy w momentach, w których nie powinny się znaleźć,  to majstersztyk – majstersztyk jak cholera!

Miał być tutaj screen z „Repo Men”, ale ludzie kochają kotki, więc postanowiłem ich uszczęśliwić.

Chciałem dać temu filmowi 5-6 gwiazdek, ale niestety z powodu końcówki muszę mu dać ich 4 i chcę zapomnieć o tym „dziee”.

Filmowy Janusz mówi: Znajomi z filmweba oceniają go bardzo dobrze i dawali mu 9 gwiazdek, a dla mnie to naprawdę słaby film.
Komu mogę go polecić?
Fanom syfy oraz fanom akcji, ponieważ mimo mojej oceny, ludzie sami powinni wyrobić sobie zdanie o tym czymś. 

Skomentuj

