Fifty Shades Darker

Jestem zaskoczony – zaskoczony jak cholera, ponieważ bawiłem się dobrze na filmie.
Zaskakujące?
No wiem, że tak.

Wiecie co jest najlepsze? Tak wiem, że nie wiecie, ale i tak pytam. To, że aktorzy od czasu pierwszej części nie nauczyli się grać w ogóle.Nie zrozumcie mnie źle, bo o ile główna bohaterka oraz jej facet próbują…
No dobra – on próbuje, a ona nie, ale mimo wszystko da się ich oglądać, bo Grey daje radę, a Anastasia nadrabia ciałem i fajnie się patrzy na jej tyłeczek, nogi oraz piersi.
Ba – nawet jej twarz ma coś w sobie takiego, że nie można oderwać od niej wzroku.

fifty-shades-darker-screen
Naprawdę masz sztucznego penisa?

Jako ciekawostkę powiem wam, że zawsze, gdy były cycki, to na głos mówiłem „CYCKI” i o dziwo ludzie zamiast patrzeć na mnie jak na debila  się tylko śmiali.
Tak wiem, że jest żałosne i gimbusiarskie, ale mimo wszystko trochę śmiechu ludziom nie zaszkodzi.

Czy jest coś jeszcze wartego opowiedzenia?
Niby nie, ale wspomnę o muzyce, która była delikatna i spokojna, a do tego kamerujący się spisał, więc „bogate” widoki naprawdę robiły wrażenie.

Tak więc można powiedzieć, że obraz ma klimat, a do tego można to „dzieo” obejrzeć bez zażenowania.
No i jeszcze te krajobrazy – powiem szczerze, że robią one „robotę”.

Kurcze, ale wtopa, ponieważ całkowicie zapomniałem powiedzieć wam o fabule – wybaczcie.
Grey postanawia się zmienić dla Anastasii, ponieważ ją kocha i dla nie postanawia przestać być takim zbokiem.
Dorzucę także, że Anastasia jest prześladowana przez byłą Greya, więc stara się odkryć tajemnicę tej kobiety.

Film obejrzałem w kinie „Przedwiośnie 3D” w Krotoszynie.

fifty-shades-darker-screen-2
Dłużej dotykaj mnie swoją kartą kredytową.

Daję temu filmowi 6 gwiazdek, bo naprawdę miło się rozczarowałem i czas płynął mi przyjemnie.
Jeśli jednak spodziewacie się czegoś genialnego, to nawet nie idźcie do kina, bo się zawiedziecie.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli jesteście w związku i wasza druga ołówka, znaczy połówka ma ochotę na seans, to idźcie z nią, a zapewniam was, że nie będziecie narzekali tak bardzo jak na pierwszej części. 
Jeśli jesteście samotni i jesteście mężczyzną, to też możecie iść do kina, ale tylko wtedy, gdy lubicie romansy, bo inaczej same cycki wam nie wystarczą, aby dać temu filmowi wysoką ocenę.
Tak, 6 gwiazdek, to dobra i wysoka ocena!

Skomentuj

