Landmine Goes Click

Karma wraca.

Mógłbym teraz powiedzieć coś w stylu „Pozdro dla kumatych”, ale nie zrobię tego, ponieważ ten film widziało 522 osoby (na filmwebie), więc szansa na to, że ktoś z was go widział jest równie duża co wygranie w totka…
Znaczy szóstki, bo wygrać trójkę, to nawet rudy może.

Nie no – a teraz całkowicie poważnie.
Ten obraz jest tak znany niczym chleb ze smalcem i cukrem – niby ktoś o tym słyszał, ale nieliczni próbowali.
O dziwo to jest smaczne, ale dla laików niezrozumiałe – i tak samo jest z tym dziełem.
No bo kto normalny chciałby oglądać film, na którym jeden koleś stoi na minie, a obok niego jest dziewczyna, którą terroryzuje pewien popieprzony facet z psem.
Chcielibyście, abym wam więcej o tym opowiedział?
Nie ma na to szans, ponieważ tego nie da się opisać, a to co się dzieje na ekranie przechodzi wszelkie pojęcie, i mimo iż aktorstwo jest „takie se”, to obraz wywoływał u widza ciarki.

landmine-goes-click-screen

Może zaprosimy go do trójkąta?

Kurcze, lepiej wam opiszę jak to się zaczęło, ponieważ opis na innych stronach wprowadza w błąd.

Trójka znajomych (para oraz ich przyjaciel) wybrała się w góry i podczas pobytu poznali kogoś – kogo poprosili o zrobienie im zdjęcia.
Niestety, a może stety podczas pozowania przyjaciel wdepnął na minę i…
Nie, nie jest to spoiler, bo to się dzieje w ciągu piętnastu pierwszych minut, ale mimo wszystko czytacie to na własną odpowiedzialność.

Chodzi o to, że chłopak odkrył, że  przyjaciel przespał się z jego dziewczyną i w ramach zemsty naprowadził go na minę, a do tego zerwał z dziewczyną i zostawił ich na pastwę losu (ona mogła sobie pójść, ale wolała zostać z pisapsiółkiem). 
Co było dalej? To musicie sami sprawdzić.

landmine-goes-click-screen1

A co powiesz na minę pełną cukierków?


Kurcze, nie wiem co mogę napisać o tym filmie, ponieważ on naprawdę oddziałuje na psychikę, gdyż oglądamy jak facet pastwi się nad dziewczyną, a kolega może się tylko biernie przyglądać.

Mówiąc szczerze na początku jest w miarę „normalnie”, ale im dalej w las tym sceny są coraz bardziej „porąbane”, więc obraz nie jest dla ludzi o słabych nerwach, bo nawet mnie szokował ten obraz – mimo iż aktorstwo nie jest jakieś wybitne.

Jedyne do czego mogę się przyczepić jest kamera, która na początku tak bardzo wkurza, że miałem ochotę odpuścić sobie seans, ale z każdą minutą człowiek się do niej przyzwyczaja i przestaje na nią zwracać uwagę.

landmine-goes-click-screen2

Wyjadę sobie w Bieszczady.

Film otrzymuje ode mnie 8 gwiazdek, ponieważ naprawdę wstrząsa, a do tego jest to coś naprawdę nowego.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli szukacie czegoś nowego, ale zarazem szokującego, to zapraszam na seans. 
Jednak jeśli jesteście delikatni, to odradzam obraz, bo to naprawdę ostra jazda bez trzymanki. 

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s