3096 Tage

Nie masz dziewczyny, ponieważ nie umiesz zagadać do kobiety? 
A może po prostu jesteś tak bardzo inteligentny, że po prostu nie podrywasz kobiet, ponieważ uważasz, że są one głupie dla ciebie? 
Jest jeszcze szansa, że po prostu jesteś zwykłym debilem, który nawet nie wychodzi z domu i siedzi w piwnicy i płacze, że świat jest niesprawiedliwy, ponieważ on jest takim czułym, wyrozumiałym facetem, a dziewoje tego nie dostrzegają. 

Jeśli należysz do jednej z tych grup, to mam dla ciebie protip i będziesz miał każdą białowłosą – kobietę, chyba że gustujesz w facetach.
Wystarczy, że porwiesz dziewczynkę w wieku dziesięciu lat i będziesz ją trzymał w piwnicy tak długo, aż ona lub on zrozumie, że nikt jej nie uratuje i będzie twoja.

screenshot_00003
Nie lubię dziewczyn z tłustymi włosami. 

Nim w ogóle cokolwiek jeszcze wypluję z siebie na temat tego filmu, to wytłumaczę wam jedną rzecz (dla której warto żyć), by wam wytłumaczyć, dlaczego dziewczyna nie uciekła, mimo iż miała tyle możliwości.
Winą tego jest syndrom sztokholmski, który sprawia, że porwana osoba zaczyna lubić osobę, która ją porwała, więc mimo możliwości i tak woli przy nim pozostać – do czasu.
To jest tak w skrócie, więc jeśli nie znacie tego syndromu, a chcielibyście więcej się o nim dowiedzieć, to kliknijcie TUTAJ.

Dobra, skoro już mniej więcej wyjaśniłem wam to (w skrócie), to teraz mogę wreszcie opowiedzieć wam co sądzę o tym dziele.

Film leżał na półce długo i nie bardzo miałem ochotę zabierać się za niego, ale niestety, gdy padł mi internet, to nie miałem co robić, więc włączyłem go i…
Nie wiem co mogę wam napisać o nim, ponieważ prócz samego pomysłu, to nie ma w nim nic co naprawdę by zaszokowało albo chociaż sprawiło, aby ten obraz widza wciągnął.
Nie zrozumcie mnie źle, ta cała historia jest w pewien sposób wstrząsająca, ale tylko wtedy, gdy się o tym słyszy.
Gdy jednak odpalicie obraz, to cały czar pryska i aktorstwo oraz logika zaczynają dobijać widza.
Nie zrozumcie mnie źle, bo aktorzy się starają, ale jakoś kiepsko im to wychodzi i cały ten przekaz szlag trafia.
A zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy – bohaterka ma fajne CYCKI, mimo iż są małe, to jednak nie jednym wąsem one trzęsły.
Mam dla was jeszcze pewien spoiler, seans rozpoczyna się zakończeniem.

8
Widzisz, mam większego penisa od ciebie. 

Film otrzymuje ode mnie 5 gwiazdek za pomysł, ale cała reszta leży i kwiczy, niestety.
A mógł być to naprawdę dobry obraz. 

Filmowy Janusz mówi: Jeśli nie macie co oglądać, a wam się nudzi, to możecie obejrzeć to dzieło, ale w innym przypadku odradzam, bo to zwykły przeciętniak, który mógł nigdy nie powstać. 

Skomentuj

