February

Zło we mnie sprawiało, że miałem ochotę skoczyć z budynku kina.
Nie lubię stereotypów, ale jeśli chodzi o horrory, to od razu wiadomo, że po tym gatunku nie ma co się spodziewać czegoś innowacyjnego i dobrego…
Dobra, trochę przesadzam, ponieważ w tamtym roku powstało kilka naprawdę  dobrych dzieł, więc jeśli ktoś z was szuka grozy, to niech się nimi zainteresuje – „The Autopsy of Jane Doe„,”Lights Out„, „Dwelling” oraz „Pikovaya dama. Chyornyy obryad„, a od omawianego tytułu trzyma się z daleka.

Jeśli oceniałbym tylko aktorstwo oraz końcówkę, a dokładniej ostatnie 10 minut, to wtedy dałbym temu czemuś 5-6 gwiazdek, ale niestety oceniam całość, więc ten obraz nie zasługuje na to, aby komukolwiek go polecać.
Chyba, że lubicie oglądać nudne gnioty, to wtedy ten będziecie zachwyceni jest arcydziełem.

february_1
Mamo odbierz mnie z kina, bo umieram z nudy. 

Ogólnie film opowiada o dwóch uczennicach ze szkoły z internatem, które czekają aż rodziny je zabiorą do domu na przerwę zimową.
Jak to w życiu bywa okazuje się, że coś się czai w murach budynku…
Więcej nie powiem, aby nie spoilerować, ale dodam, że jest to internet, znaczy internat kościelny i to od razu uświadamia widza z czym będziecie mieli do czynienia.

„Najpiękniejsze” w tym obrazie jest to, że dopiero na końcu dowiadujemy się co tak naprawdę się stało, a przez resztę czasu film nudzi jak cholera.
Ktoś z was może pomyśleć, że przesadzam, ale uwierzcie mi na słowo, że nuda wylewa się z ekranu i sprawia, że widz ma ochotę wyjść z kina.
Ja niestety oglądam każde dzieło do końca, więc cierpiałem niczym Jezus na krzyżu i błagałem boga o zakończenie mojej męki, bo to był dramat – święty dramat.

Powiem wam szczerze, że ogólnie uwielbiam powolne filmy, więc już to powinno wam dać do myślenia i uświadomić wam jak słaby jest ten obraz.

Mógłbym opisać wam coś o kamerze, aktorstwie itp. ale mam już dość myślenia o tym dziele, więc musicie mi wybaczyć, że tego nie zrobię.

zuowemnie_4
Pokazać ci moje piersi? 

Jeśli kochacie słabe kino, to ten obraz jest dla was. Jednak jeśli macie ochotę na coś dobrego, to trzymajcie się od tego czegoś z daleka. 

Filmowy Janusz mówi: Uciekajcie!!!!!1111!!!

 

Skomentuj

