Freaks of Nature

Duże studio wypuściło film klasy B, w którym zagrali znani aktorzy w rolach epizodycznych, czy to mogło się nie udać? 

Szkoda, że SONY spieprzyło tak bardzo marketing tego filmu, (a właściwie nie było go wcale) ponieważ dopiero niedawno dowiedziałem się o tym dziele.
Wiecie, lubię filmy klasy B, a nawet Z i dlatego nie wiem jakim (kurwa) cudem tak długo ukrywał się przede mną ten obraz, ale żałuję, ze nie poznałem go wcześniej.

freaks-of-nature-screen-shot-running-scene

Musimy jako pierwsi dobiec do McDonald`s.

Sama fabuła tego dzieła powinna was naprawdę zainteresować, ponieważ jest tak cholernie głupia, że aż ZA-JE-BISTA.

Ogólnie chodzi o to, że jeden człek, wampirka oraz inteligentny zombie muszą uratować resztę nacji przed kosmitami.
No wiem, że jest fajny pomysł, a raczej genialny, ale niestety ma jedną, dość znaczącą wadę.
Chodzi o początek, który ssie i jedyne co go ratuje to postacie poboczne.
Nie chodzi o to, że one tak zajebiście zagrały (ale zagrały), lecz o to, że są to znane nazwiska, które znają serialomaniacy i mimowolnie uśmiechną się, gdy ich zobaczą.Jeśli chodzi zaś o tych mniej znanych to cóż – jest poprawnie, ale więcej nie można powiedzieć…
No dobra, tak naprawdę to postać zombie jest cholernie dobrze zagrana i może nie ciągnie on całego filmu, to mimo wszystko tak śmiesznie gra, że aż wybija się ponad przeciętność.

Cholera, całkowicie zapomniałem powiedzieć o efektach, które miażdżą i to naprawdę miażdżą, bo jeśli chodzi o tak absurdalne kino, to jeśli chodzi o efekty komputerowe, to zawsze są słabe lub przeciętne, a tutaj włożono w nie w cholerę kasy.

image

Uprawiałam seks z bratem???//

Tak więc – daję temu obrazowi 7 gwiazdek, ponieważ fabuła jest cholernie oryginalna, a do tego niektóre dialogi śmieszyły.

Filmowy Janusz mówi: Jeśli szukacie lekkiego filmu, którego fabuła jest tak bardzo głupia, że aż fajna, to powinniście zapoznać się z tym dziełem. 
Osoby z kijem w dupie zapraszam na kolejną recenzję.

 

Reklamy

Jedna uwaga do wpisu “Freaks of Nature

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s